Jump to content

OG Loc Rap; Instrumental

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de post gelezen dat de rap van OG Loc op de site van Rockstar Games stond. Mijn vraag is: is hier misschien ook een instrumental versie van(een melodie zonder spraak). Dat zou ik wel geinig vinden. Weet iemand of die er is?

Sef

PS: Ik heb al op google gezocht, maar daar heb ik niets gevonden.

Is er echt niemand die me kan helpen? Is er gewoon geen programma waarmee je de spraak eruit kan knippen? Zoiets als in de bijlage... (Maar die is niet mooi)

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. :) <<<

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb de post gelezen dat de rap van OG Loc op de site van Rockstar Games stond. Mijn vraag is: is hier misschien ook een instrumental versie van(een melodie zonder spraak). Dat zou ik wel geinig vinden. Weet iemand of die er is?

Sef

PS: Ik heb al op google gezocht, maar daar heb ik niets gevonden.

Is er echt niemand die me kan helpen? Is er gewoon geen programma waarmee je de spraak eruit kan knippen? Zoiets als in de bijlage... (Maar die is niet mooi)

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. :) <<<

Ik denk toch dat je die bijlage die je daar hebt,de enige song is ZONDER tekst,overigens,heeft R* dat niet uitgegeven..

Geplaatst: (bewerkt)

Er is dus geen programma wat in staat is de melodie eruit te halen? Ik heb Adobe Audition en MAGIX Music Maker 2007. Kan ik Rockstar Games anders niet emailen? Zo, ja wat is dan het adres? Iemand?

Edit hieronder:

Ik vroeg: Wat is het adres dan; waar kan ik het vinden?

Bewerkt: door Sef
Geplaatst:
Kan ik Rockstar Games anders niet emailen? Zo, ja wat is dan het adres? Iemand?
Ik weet niet precies hoe en waar je gezocht hebt. Maar door gewoon naar de website van rockstar te gaan kan je uiteindelijk ook op >deze pagina< uitkomen, hier staan drie email adressen waar je een mailtje naartoe kan sturen. Als je ze een email stuurt denk ik wel dat je dit in het engels moet doen! Succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...