bbischop Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb het spel net gekocht en als ik speel dan zie ik steeds allemaal rare tekens en andere dingen op het scherm zoals je kunt zien Reageren
WackoX Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik kan niks zien hoor, als ik op de link druk ga ik naar een doodlopende pagina Reageren
bbischop Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 ohw sorry hier http://img214.imageshack.us/img214/508/naamloosib3.jpg Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 *plaatje*Ik heb het spel net gekocht en als ik speel dan zie ik steeds allemaal rare tekens en andere dingen op het scherm zoals je kunt zien Als ik zo naar je screenshot kijk, betwijfel ik of je videokaart het geschikt is. De grond ziet er ook wat vaag uit, dus het zou slim kunnen zijn om de nieuwste drivers van je videokaart even te downloaden. Meestal kan dit wel op de site van Nvidia of Ati. Mocht je je overigens nog afvragen waar je je type videokaart kan zien, ik zal het je even uitleggen. Ga naar 'Start' > 'uitvoeren'. Typ dan in 'dxdiag' en een nieuw scherm verschijnt. Kies dan voor het tabblad 'beeldscherm' en bij 'naam' zal als het goed is jouw type videokaart te zien zijn. Reageren
bbischop Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Uhh hier is een plaatje van dat dxdiag ik weet niet welke driver ik moet installeren hulp zou handig zijn:/ Reageren
ikt Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Jammer genoeg heb je een geïntegreerde videokaart, daar kun je weinig aan doen. Koop een betere videokaart Maar ik zou toch eens de drivers van Intel proberen: http://downloadcenter.intel.com/Product_Fi...02〈=eng Kies jouw besturingssysteemversie, en klik op ''Go!''. Klik dan op de blauw onderlijnde woorden en klik dan ondaeraan op Download. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.