-Omar- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Hallo ik ga me proberen nu bezig te houden met GTA Vice City modding . Alleen nu vraag ik me af wat heb ik nodig om auto's in het spel te zetten? Ja juist de IMG-Tool alleen welke versie? Versie 2.0 waarmee je ook San Andreas mod en dan ga je naar je Vice City maps en dan dan rechtermuisklik en dan openen met: IMG-Tool? Ik dacht dat het zo moest maat weet het niet 100% ik heb het geprobeerd maar het ging niet voorspoedig . Alvast bedankt . MVG gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Je hebt inderdaad de IMG Tool V2.0 nodig. Deze kun je gebruiken voor zowel GTA: San Andreas, Vice City en GTA: III. Je moet niet de map van Vice City zelf openen, maar één van de bestanden in de map 'Models' ('C' >> 'Program Files' >> 'Rockstar Games' >> 'GTA Vice City' >> 'Models'), namelijk 'GTA3.img'. Daar staat alle data van Vice City, zoals de voertuigen, textures en ga zo maar door. Als je dus iets wilt vervangen, moet je daar ook zijn. Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Je hebt inderdaad de IMG Tool V2.0 nodig. Deze kun je gebruiken voor zowel GTA: San Andreas, Vice City en GTA: III. Je moet niet de map van Vice City zelf openen, maar één van de bestanden in de map 'Models' ('C' >> 'Program Files' >> 'Rockstar Games' >> 'GTA Vice City' >> 'Models'), namelijk 'GTA3.img'. Daar staat alle data van Vice City, zoals de voertuigen, textures en ga zo maar door. Als je dus iets wilt vervangen, moet je daar ook zijn. -Matthijs- ik zeg het al lang maar je bent gewoon geweldig . Ik ga het zo proberen. MVG gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.