Jump to content

Ook op wii?


gta-pilot

Recommended Posts

ik was in italie op vankantie en ton de eerste dag (toen we nog onderweg waaren) gingen we naar een winkelcetrum en daar hadden ze een grote game shop ik ging daar naar binne en natuurlijk hadden ze reclame over IV en toen zach ik tot me verbazing staan dat het voor de Xbox360 de PS3 EN de WII ja ja de WIIdus ik denk dat er een latere WII release zou komen in NL want tot nu toe was alleen bekent de Xbox360 en de PS3 toch....?

m.v.g gta-pilot :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was in italie op vankantie en ton de eerste dag (toen we nog onderweg waaren) gingen we naar een winkelcetrum en daar hadden ze een grote game shop ik ging daar naar binne en natuurlijk hadden ze reclame over IV en toen zach ik tot me verbazing staan dat het voor de Xbox360 de PS3 EN de WII ja ja de WIIdus ik denk dat er een latere WII release zou komen in NL want tot nu toe was alleen bekent de Xbox360 en de PS3 toch....?

m.v.g gta-pilot :sigaar:

ps2 heeft betere graphics als de Wii dus ik denk dat het niet egt geloofwaardig is en met een afstandbediening gta spelen lijkt mij ook niks :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat GTA IV op de Wii komt, en als ie komt, dan horen we dat als 1e van rockstar zelf. maar als je kan rekenen zou ik er maar niet te hard op rekenen, rockstar wil niet voor niks vernieuwing in GTA, door een next gen GTA versie te maken, als ie op de wii zal komen, zal ie qua een aantal dingen weer current gen zijn, maar de controls zal een grote verniewing zijn.

maar ja, ik denk dat deze versie nog onzekerder is dan een pc versie,

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat GTA IV op de Wii komt, en als ie komt, dan horen we dat als 1e van rockstar zelf. maar als je kan rekenen zou ik er maar niet te hard op rekenen, rockstar wil niet voor niks vernieuwing in GTA, door een next gen GTA versie te maken, als ie op de wii zal komen, zal ie qua een aantal dingen weer current gen zijn, maar de controls zal een grote verniewing zijn.

maar ja, ik denk dat deze versie nog onzekerder is dan een pc versie,

Greetz,

Black Force

als IV op de wii komt is het een hele andere aangepaste versie met lelijkere graphics. Een beetje zoals de stories voor de psp. De gta 4 die op de 360 en ps3 uitkomt zal nooit de wii kunnen halen. De pc is veel waarschijnlijker idd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat GTA IV op de Wii komt, en als ie komt, dan horen we dat als 1e van rockstar zelf. maar als je kan rekenen zou ik er maar niet te hard op rekenen, rockstar wil niet voor niks vernieuwing in GTA, door een next gen GTA versie te maken, als ie op de wii zal komen, zal ie qua een aantal dingen weer current gen zijn, maar de controls zal een grote verniewing zijn.

maar ja, ik denk dat deze versie nog onzekerder is dan een pc versie,

Greetz,

Black Force

als IV op de wii komt is het een hele andere aangepaste versie met lelijkere graphics. Een beetje zoals de stories voor de psp. De gta 4 die op de 360 en ps3 uitkomt zal nooit de wii kunnen halen. De pc is veel waarschijnlijker idd :puh:

Hoe kom je erbij? Scarface voor op de Wii heeft geile graphics,dus waarom GTA IV niet?

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat GTA IV op de Wii komt, en als ie komt, dan horen we dat als 1e van rockstar zelf. maar als je kan rekenen zou ik er maar niet te hard op rekenen, rockstar wil niet voor niks vernieuwing in GTA, door een next gen GTA versie te maken, als ie op de wii zal komen, zal ie qua een aantal dingen weer current gen zijn, maar de controls zal een grote verniewing zijn.

maar ja, ik denk dat deze versie nog onzekerder is dan een pc versie,

Greetz,

Black Force

als IV op de wii komt is het een hele andere aangepaste versie met lelijkere graphics. Een beetje zoals de stories voor de psp. De gta 4 die op de 360 en ps3 uitkomt zal nooit de wii kunnen halen. De pc is veel waarschijnlijker idd :puh:

Hoe kom je erbij? Scarface voor op de Wii heeft geile graphics,dus waarom GTA IV niet?

de grafics van gta IV ken de wii nooit en tenimmer aan dus hij komt niet op de wii

btw dit is tog een geruchten topic tog geen strijd topic? :N

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics van de WII zijn bij sommige spellen tog wel redelijk goed. Het zal wellicht niet zo mooi worden als op de Ps3 en Xbox360 maar lelijk zal het ook niet worden. Maar ik denk niet dat GTA IV naar de WII zal gaan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je erbij? Scarface voor op de Wii heeft geile graphics,dus waarom GTA IV niet?

ik vind dat de graphics van GTA IV er veeel mooier uit zien dna die van scarface.

We zijn niet bezig over Scarface,ik zeg alleen dat de graphics voor Scarface:Wii Edition geiler zijn dan bv.PS2 versie.Zo mooi nu ook weer niet,maar ze zijn toch geil voor een Nintendo console.De PS3 en de X360 versie zal mooier zijn dan de Wii,ik denk ook niet dat IV naar Wii komt,maar toch moeten ze het proberen.

En mrwhoopy:We strijden niet,ik zeg gewoon dat ook de Wii geile graphics heeft.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe goed de graphics van de Wii zijn of niet, maakt bij dit onderwerp niet uit. Rockstar heeft alleen nog maar PS3 en Xbox360 bevestigd. Omdat ook het vorige topic over GTA IV op de Wii gesloten is omdat er niet meer gekeken werd naar GTA IV en alleen maar naar welke console het beste was, sluit ik ook dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...