ikt Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Ik was een beetje aan het rommelen, en ik vraag me nu af hoe ik in GTA SA de explosies groter maak. Niet de textures of in effects.fxp, maar echt als je een bom laat vallen dat al het leven in Los Santos weggevaagd is. Ik heb al iets in Weapon.dat geprobeert maar nu schiet de (niet hittegeleide) rocket launcer i.p.v. normale raketten een hittegeleide raketLANCEERDER (het ''projectiel'' heeft dus het model gekregen van een hittegeleideraketlanceerder) af. Waar kan ik het explosie-effect van een wapen dus editen? (Een klasgenoot heeft een soort van Hiroshimabom voor de Hydra gedownload, maar wil de link niet geven. En ook is die mod nog een SCM-mod. Maar hij zegt zoveel dus...) PS. Ik bedoel dat de explosie extreem sterk is, dus dat je van var nog damage kan hebben, en niet dat de textures/lichteffecten simpelweg alleen groter worden. Bewerkt: 1 september 2007 door ikt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Nou, het valt tegen als je probeert ze te vergroten. Ze zitten eigenlijk toch in de effects.fxp. Daar staan info in welke kleur ze hebben, hoe groot ze kunnen worden en op welke afstand ze ontploffen. Het klinkt ongeloofwaardig, maar ook al maak je de textures 2048x2048. Ze blijven klein, je zult toch in effects.fxp moeten leren hoe ze in elkaar zitten. Reageren
ikt Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Nou.. Wat kun je eraan veranderen? Ik heb er al in rondgekeken, maar volgens mij zijn het alleen de lichteffecten. Iets ge-edit, even uittesten straks.. Bewerkt: 30 augustus 2007 door ikt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) EDIT Zie mijn volgende post ! EDIT Nou.. Wat is hier dan te doen? FX_PRIM_BASE_DATA: NAME: explosion MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 TEXTURE: fireball6 TEXTURE2: NULL TEXTURE3: NULL TEXTURE4: NULL ALPHAON: 1 SRCBLENDID: 4 DSTBLENDID: 1 NAME: explosion is de naam MATRIX: 1.000 ... geen idee TEXTURE: fireball6 is de naam van de texture TEXTURE2: NULL - TEXTURE3: NULL - - - andere mogelijke textures TEXTURE4: NULL - TEXTURE4: NULL ALPHAON: 1 of je een alpha in je texture gebruikt SRCBLENDID: 4 - _ DSTBLENDID: 1 - geen idee .:TOM:. Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb al iets proberen te editen maar het spel crashed als het moet laden. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Gisteren halfuurtje besteed aan lezen van effects.fxp en daarna een een kwartiertje besteed aan met ermee te klooien. En dit kwam er uit : EDIT: Betere versie :TIDE Big Bang mod Uitleg : Deze mod vervangt de effect.fxp en maakt de explosies van een auto in GTA SA ongeveer ja 20 - 100 keer groter. Hoe te installeren : Vervang de originele effects.fxp met mijn effects.fxp. Deze staat in de folder models. Rockstar Games/GTA San Andreas/models. Sreenshots : .:TOM:. PS: 20 tot 100 keer is wat overdreven ik weet de exacte waarde niet. Nu aan het zoeken naar manier om zoals ikt zei heel San Andreas op te blazen. Als iemand me kan helpen post hier ! BOEM.rar Bewerkt: 30 november 2007 door .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Wat heb je dan veranderd? Als ik het verander start GTA niet meer O.o Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Download het en kijk :o .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Nee, dat bedoel ik niet De ''damage''afstand is nog steeds hetzelfde... En alleen voertuigontploffingen hebben die texture. Ik heb zelf wat uitgevogeld en het is nog groter geworden (gewoon de dinges bij de dinges groter maken dan bij de andere dinges ) Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ik weet wat je bedoelt maar dit is een begin ik heb al de matrix proberen te veranderen maar niks gebeurde. Ook de radius en de coll. Niks werkt Of dit wordt gedaan in scm of dit is hardcoded of ik heb iets over het heeft gezien :o Zeker dat je vriend niet liegt ? Als hij de link niet wil geven vindt ik dat toch raar. .:TOM:. In principe zou dit mogelijk moeten zijn, je maakt een thread met scm je geeft aan wanneer een voertuig ontploft dat alle actors en voertuigen ontploffen of sterven in een bepaalde range en dan alleen nog een grotere ontploffing maken. Juist gevraagd aan scmster en deze denkt dat het mogelijk is Effe wat opcodes opzoeken en code maken. Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ik ga het zelf uitproberen Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Wat dan ? Kijk eens Tom Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 .:TOM:. wooo hooo lijkt me een toffe mod ik kijk er al naar uit voor de hele explosie Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Daar moet je iets met LUA doen, dat kan in GTA gewoon niet. Je moet gewoon met het SCM-gedoe werken... En ik ben in weaponsdat aan het kijken of daar iets over effectieviteitsafstand staat Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ik zal daar ook eens kijken, Dutchy3010 zegt dat het mogelijk is maar wel nogal lastig. Tom Vind je het erg als ik straks een probeersel van m'n weapon.dat naar jou stuur want gta start niet meer op en heb cd aan vriend uitgeleend, ik ga er morgen om Ik was aan het scm modden, compilede en vervange de main.scm en crash zelfs originele scm werkt niet Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.