ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Het werkt niet (zoals je mijn PM al gelezen had) Maar ik werk eraan. En je kunt het niet in de main.scm doen Er is tenminste geen mod voor Want mijn vriend heeft toegegeven: De mod bestaat niet... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Weet je wat? Gebruik de Hot Adrenaline mod! Dat is de beste en de mooiste mod ooit gemaakt. De explosies zijn er gaver uit en ze zijn ook een stukken groter! Ook het vuur is prachtig! Ik zal de link opzoeken. >>KLIK<< Bewerkt: 31 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Zoals ik al dacht bestond die niet want hij wou niet zeggen van waar Geen probleem ik wil deze mod toch afwerken xD Effe kijken naar die link van jou ! Tom Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Zoals ik al dacht bestond die niet want hij wou niet zeggen van waar Geen probleem ik wil deze mod toch afwerken xD Effe kijken naar die link van jou ! Tom Wat bedoel je met "hij wou niet zeggen van waar "? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Een klasgenoot heeft een soort van Hiroshimabom voor de Hydra gedownload, maar wil de link niet geven. En ook is die mod nog een SCM-mod. Maar hij zegt zoveel dus...PS. Ik bedoel dat de explosie extreem sterk is, dus dat je van var nog damage kan hebben, en niet dat de textures/lichteffecten simpelweg alleen groter worden. Dat bedoel ik Tom Bewerkt: 31 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Er bestaat een mod voor dat de Hydra bommen kan laten vallen. Dat zit ook in de Spaceeinstien's all in one mod! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Anders zal ik daar een kijkje in nemen en de code gebruiken voor deze mod ? Misschien en dan nog toestemming vragen .. of niet Tom Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Als je mijn vorige post had gelezen wist je dat hij onzin uitkraamde Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Waarom wil je dat iedereen doodgaat tijdens de explosies!? Er gaan al redelik veel dood! Wil je massavernietigingswapen hebben of zo? En in scm kloten is al heel erg moeilijk. Gebruik gewoon de mod die ik je gaf! Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik wil een mod MAKEN, snap je? Anders had ik allang die dingen gedownloaded. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Precies wat ik dus ook bedoel ik wil zelf een mod maken maar ik kan natuurlijk ook een stukje afkijken als een deel al gemaakt met de toestemming van de maker dan Tom Reageren
T@rget Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Je kunt niet al het leven uit roeien Aangezien de Engine van GTA Auto's en mensen pas spawnt als je bij ze in de buurt komt zijn ze er dus ook niet als jij ergens een explosie veroorzaakt die de hele stad zou moeten uit moorden Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Maar 100% zit het niet in de effects.xfp, want ik heb een kernexplosie doen ontstaan (uberlagg) maar de schadeafstand is nog steeds hetzelfde. Ik denk dat er iets anders die met explosies te maken heeft, en als we dan dan gevonden hebben wordt het makkelijk. @T@rget, nou, ok niet heel SA dan, maar zover de ''bewegende objecten'' drawdistance reikt. In ieder geval, je bent niet erg veilig als er er 50 meter (of meer ) vanaf staat. En als het SCM moden al lukt (.:TOM:.) kan hij ervoor zorgen dat een heel gebied rond de explosie nog steeds een soort van gevaarlijk is, net zoals bij GMOD10. Bewerkt: 1 september 2007 door ikt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ik zou hulp nodig hebben van een iets meer ervaren scmer dan want ik weet niet echt hoe ik een thread moet maken die defineerd wanneer een object de grond, een auto, of een ped aanraakt en die als dat zo is het particle effect EXPLOSION_FUEL_CAR create op de plaats waar de bom gevallen is en alle auto's laat ontploffen in een radius van 200 m en alle peds killed. Perfect mogelijk Moeilijk wel De auto's laten ontploffen is hetzelfde systeem als uit de cheat ervoor. De particle laten maken weet ik met welke opcodes maar ik kan de opcode niet afmaken. De bom laten we vallen met de mod vann spaceeinstein Tom De code van z'n mod zit in een text bestandje naast de readme dus ik vrij te gebruiken Hij zegt Use this as a guide ! Bewerkt: 1 september 2007 door .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) De bom (lichteffect) is al goed, ik probeer hem nu een beetje minder laggy te maken en wat langer te laten duren (moet toch ooit lukken? ) Bewerkt: 1 september 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.