.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Bomb drop code in stripped scm geplakt nu alleen nog error met undefined variabeles oplossen :o Dit gaat effe duren Tom Bewerkt: 1 september 2007 door .:TOM:. Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hmm, niets lukt om de explosies beter te maken. Volgens mij is dit hardcoded, maar weet iemand nog iets waar de wapendata in staat? Of de explosiedata? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hmm, niets lukt om de explosies beter te maken. Volgens mij is dit hardcoded, maar weet iemand nog iets waar de wapendata in staat? Of de explosiedata? De wapendata heeft niks mee te maken Ik heb eens een keer de Bazooka drastisch versterkt en de Damage op 950 gezet!!! Ik merk geen enkel verschil De grootte van de explosies zit alleen in effects.fxp. Maar misschien is het wel hardcoded en moeten we R* mailen hoe we het kunnen doen Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Volgens mij moet je dat bij het projectiel doen ipv lanceerstuk.. Maar toch is er geen effect.. Bewerkt: 2 september 2007 door ikt Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 het is nu al 24 october is er al vooruitgang zit te wagte die raketbom is egt wel mooi Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Geduld man, geduld Eigenlijk ben ik hier al mee gestopt maarja.. (Wie ben je eigenlijk xD) *gaat op GTAForums.com vragen* Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik ben hier ook niet echt meer mee bezig geweest maar ik weet ondertussen hoe ik een soort van atoombom kan maken.. De code van die ene mod + mijn effects.fxp maar dan moet er nog wat code bij maar ik krijg nog steeds die rare error.. PS: Praat ik nu tegen mezelf ? Tom Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben het al op GTAForums.com gaan vragen http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...21&t=298117 Bewerkt: 25 oktober 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.