mixie100 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 hoi ik heb een probleem met mijn mp3 ik heb er muziek op gezet maar als ik dan naar mij music ga staat er : empty disc Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 da heb ik ook met men oude, mss staat er een verkeerd bestand op dat ie nie kan lezen... ik denk dat het alleen helpt als je da hele ding reset via je pc Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 da heb ik ook met men oude, mss staat er een verkeerd bestand op dat ie nie kan lezen... ik denk dat het alleen helpt als je da hele ding reset via je pc zoals SoaDTOM al zegt , probeer hem opnieuw haal alles eruit wat je erin hebt staan en probeer het dan opnieuw . Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 hoi ik heb een probleem met mijn mp3 ik heb er muziek op gezet maar als ik dan naar mij music ga staat er : empty disc Ik denk dat je een WMA bestand erop staan,je kunt alleen MP3 bestander erop zetten. Reageren
Aftermath NL Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Had ik ook, toen heb ik hem kapot geslagen en nieuwe gekocht! Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Had ik ook, toen heb ik hem kapot geslagen en nieuwe gekocht! das wel de gemakkelijkste manier maar ook de duurste maar als er staat geen files dan kan je er niks vanaf gooien via verkenner, dus bij opties ofzo een reset doen. keb het zelf niet geprobeerd want kkreeg een nieuwe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.