thug Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) hey iedereen ik heb ff een vraagje ik speel online met mijn ps3 met geen draadlose router nou is mijn vraag. ik zou graag mijn ps3 op mij kamer hebben met draadlose router we hebben er al één maar hoeveel meter afstand gaat dat en moet ik er iets spiaals mee doen ofso. want de afstand is redelijk ver. alvast bedankt.... Bewerkt: 29 augustus 2007 door thug Reageren
M4X Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Waarschijnlijk moet het wel lukken, anders is je huis wel heel groot . Zonder gekheid, hij zou misschien van slomer kunnen gaan omdat het signaal niet zo heel sterk is, maar hij moet het in principe zeker doen. Als je hem in het hoofdmenu aansluit (bij netwerkinstellingen in het verticale rijtje) dan moet het signaal meer dan 40% zijn, dan is je verbinding redelijk. Probeer het in ieder geval even, en als het niet lukt dan kan je hier altijd op hulp vragen Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) hey iedereen ik heb ff een vraagje ik speel online met mijn ps3 met geen draadlose router nou is mijn vraag.ik zou graag mijn ps3 op mij kamer hebben met draadlose router we hebben er al één maar hoeveel meter afstand gaat dat en moet ik er iets spiaals mee doen ofso. want de afstand is redelijk ver. alvast bedankt.... Je kan testen hoeveel % berijk je hebt op je kamer. Als dit echt te weinig is en je downloads en je internet browser gaan heel traag zou ik of de router dichter bij de ps3 zetten of een kabel leggen naar de ps3 of eventueel een 2de router. Hoeveel is de afstand eigelijk ongeveer? @M4X hierboven, mijn berijk is maar 57% terwijl de router 1 muur en zon 8 meter van me af staat, het ligt er dus aan of je een router hebt die met gemak het hele huis van draadloos internet voorziet of eentje die met moeite de bovenverdieping haalt. Bewerkt: 29 augustus 2007 door Gta-killer Reageren
thug Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 ik gok ongeveer 20 meter het is een soort apart huisje is bijgebouwt mijn ouders slapen beneden en ik boven Reageren
michael50000 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 ik gok ongeveer 20 meter het is een soort apart huisje is bijgebouwt mijn ouders slapen beneden en ik boven mjah redelijk ver vindt ik,ja kan altijd proberen een verbinding te maken,je hoeft hier niks speciaals voor te doen zoals een code hebben ofzo,kan je gwn vinden bij je netwerkinstellingen,als het echt niet lukt stuur je maar ns een PB Reageren
thug Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 maar ik denk er over om een internet verbinding te instaleren in my room weet iemand wat het kost Reageren
Gta-killer Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 maar ik denk er over om een internet verbinding te instaleren in my room weet iemand wat het kost Ik denk dat zoiets best veel kost, kan je niet gewoon zelf of je vader een kabel laten leggen van de router naar jouw kamer? scheelt een hoop geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.