darky Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 weet iemand hoe ik een sami script kan maken voor autos en ook met meedere autos alvastbedankt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:. Reageren
darky Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:. ik vraag alleen maar of iemand kan helpen en als dat niet goed is weet ik het ook niet meer Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt.. .:TOM:. Reageren
darky Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt...:TOM:. ik vraag niet voor een tut maar voor een uitleg en het hoeft niet te worden geschreven een link is ook goed Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:. Reageren
darky Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:. ok dan hoop ik dat ie komt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Er bestaan al tuts over SAMI. Maar wel in heel andere talen, zoals Duits. Ken je geen Duits, dan kun je het hierbij laten. Ken je toch Duits? >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.