sevaboy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Me internet is sloom,weten jullie middeltjes om me internet weer te versnellen? En nog een vraagje:Als je boven je limiet bent,wanneer duurt dat weer om onder je limiet te zijn? Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 1. Sluit alle programma's af die internet gebruiken , dat zou het internet wel op kunnen snellen 2. Aangezien ze in Nederland al lang geen download en upload limieten hanteren , kan ik daar geen antwoord op geven Greetz Reageren
Velaro Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Me internet is sloom,weten jullie middeltjes om me internet weer te versnellen?En nog een vraagje:Als je boven je limiet bent,wanneer duurt dat weer om onder je limiet te zijn? Elke maand heb je weer een schone "download-lei". Maar ik weet niet hoeveel jij mag downloaden/uploaden. Bij ons is dat denk ik zo'n 12GB per maand. Maar wij moeten bijbetalen als we hierover gaan. Vraag het eens aan je vader die weet dat wel hoeveel jullie hebben. Wel dom dat je in Nederland zoveel als je wilt mag downloaden en wij niet zonder meer te betalen. Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bij ons is dat denk ik zo'n 12GB per maand. Doe dat X4 en je heb ongeveer wat ik download in een maand tijd Datalimieten zijn hier zo passé, maar ze bestaan nog wel. Gewoon een maandje wachten en je kunt weer internetten zonder torenhoge rekeningen te krijgen. Tsja, dat het sloom is. Doe eens een anti-spyware scan op je PC. Anders moet je Emule en BitTorrent ff afsluiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.