Jump to content

GTA doet het niet meer na andere videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem (tenminste dat vind ik zelf een groot probleem :puh: ). Ik heb GTA san andreas, die draaide goed, totdat ik een andere videokaart erin kreeg. Het is een Nvidea GeForce NX7600GS van 256MB. Als ik het spel start dan gaat alles goed, tot het beginfilmpje is afgelopen. Dan gaat mijn beeldscherm aan en uit en loopt ie compleet vast en kan ik niks meer, behalve opnieuw opstarten natuurlijk.

FF een paar punten op een rij van hoe en wat:

- de rest wat in mijn comp zit voldoet ruim aan de systeemeisen van SA

- hij is legaal

- ik heb gta er op nieuw opgezet

- ik heb gta_sa.set verwijderd

- daarna de gta san andreas user map verwijderd

- systeemherstel

- gedefragmenteerd

- videokaart geupdate

- bij gta_sa.exe functie 'alleen lezen' aangevinkt

- en zelfs windows xp staat er opnieuw op

- die drivers van de videokaart heb ik geinstalleerd

- ik heb geen deamon tools of alcohol 120% ofzow

Ligt het aan mijn videokaart ? dat gta er niet mee overweg kan ofzow ?

voor de nieuwsgierigen onder ons, hier zijn mijn systeemeisen:

screenshot001cv7.jpg

al deze dingen werkten allemaal NIET.

Dus als je nog nuttige tips hebt, dan zie ik dat heel erg graag

Trouwens, alle gta's die ik heb (gta vc en gta III) zijn ook legaal en doen het ook niet, echt vaag

Alvast bedankt.

P.S. geen nutteloze reacties hierop zoals: 'Ik weet hier ook geen antwoord op' . Ofzoiets

Pas als je denkt dat je een tip hebt posten hier anders niet.

M.v.g GTAgangsta

EDIT :

HIJ DOET HET WEER !!!!!!!

Bewerkt: door GTAgangsta
Geplaatst:

Dus als ik het allemaal goed begrijp zijn de problemen gekomen nadat je die nieuwe videokaart geïnstalleerd hebt. Als dit correct is lijkt het mij logisch om dus te focussen op de videokaart aangezien je hiervoor (met je vorige videokaart) dus geen problemen had. Nu zijn er twee manieren om je drivers (stuurprogramma's) te updaten:

• Één manier is om windows te laten zoeken op internet naar de laatste drivers, echter wil dit niet altijd garanderen dat je ook daadwerkelijk de laatste en nieuwste drivers hebt.
  • De andere manier is om op de site van de fabrikant van de chipset te kijken naar de nieuwste drivers, aangezien jij een nvidia kaart hebt moet je maar eens op de site van >NVIDIA< kijken.

Ik hoop dat je hiermee je probleem kan verhelpen, succes :sigaar:

Geplaatst:
Dus als ik het allemaal goed begrijp zijn de problemen gekomen nadat je die nieuwe videokaart geïnstalleerd hebt. Als dit correct is lijkt het mij logisch om dus te focussen op de videokaart aangezien je hiervoor (met je vorige videokaart) dus geen problemen had. Nu zijn er twee manieren om je drivers (stuurprogramma's) te updaten:
  • Één manier is om windows te laten zoeken op internet naar de laatste drivers, echter wil dit niet altijd garanderen dat je ook daadwerkelijk de laatste en nieuwste drivers hebt.
  • De andere manier is om op de site van de fabrikant van de chipset te kijken naar de nieuwste drivers, aangezien jij een nvidia kaart hebt moet je maar eens op de site van >NVIDIA< kijken.

Ik hoop dat je hiermee je probleem kan verhelpen, succes :sigaar:

hee man ik heb geupdate via die site he, en toen zag ik een nieuwe update en toen deed hij het :D

echt vet bedankt man ik weet niet hoe ik je kan bedanken maar echt vet dankje man :D_O_^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...