GT-Aap Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Hey mijn vraag: Wanneer kan je in de Victim (klerernwinkel)??? (na welke missie bijvoorbeeld) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Hey mijn vraag:Wanneer kan je in de Victim (klerernwinkel)??? (na welke missie bijvoorbeeld) De Victim gaat open nadat je Las Venturas bereikt. De Binco/ Suburban gaan open na de missie Nines and AK's. Didier Sachs gaat volgens mij open als je 'Saints mark Bistro' hebt uitgespeeld. Het zou ook kunnen dat dit word vrijgespeeld als je weer terug komt in Los Santos, hier worden namelijk erg veel vergissingen in gemaakt. Edit: Verandert Bewerkt: 29 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Hey mijn vraag:Wanneer kan je in de Victim (klerernwinkel)??? (na welke missie bijvoorbeeld) De Victim gaat open na de missie Nines and AK's. Netzoals de binco kan je vanaf die missie kleren kopen. Je word dan namelijk door Sweet opgebelt om iets groens te kopen, wat je natuurlijk niet hoeft te doen. Edit: Niet alle klerenwinkels gaan open, Didier sachs zal na een van de missies in Las Venturas open gaan. Dus je hoeft er niet op te rekenen dat je echt alles kan kopen wat je wilt. Dan moet ik je toch even corrigeren, Bistijn. De Victim zal namelijk openen zodra je Las Venturas bereikt. De ietwat goedkopere winkels, zoals de Binco, SubUrban en Zip zullen openen na de missie 'Nines & AK's'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.