nveerkamp Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik wil de nieuwe versie ook downloaden, maar die links in die berichtjes doen het niet :o'Kan de pagina niet weergeven'. www.sa-mp.com/download.cml werkt wel (koppeling tussen .cml & .php is stuk) Bij mij werkt deze link ook niet als iemand een werkende link heeft ben ik heel blij of mischien iemand die het gedownloaden bestand nog heeft en als zip of rar wil versturen? Reageren
Sandra Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik wil de nieuwe versie ook downloaden, maar die links in die berichtjes doen het niet :o'Kan de pagina niet weergeven'. www.sa-mp.com/download.cml werkt wel (koppeling tussen .cml & .php is stuk) Bij mij werkt deze link ook niet als iemand een werkende link heeft ben ik heel blij of mischien iemand die het gedownloaden bestand nog heeft en als zip of rar wil versturen? De sa-mp site is down op het moment. Probeer het vanavond nog eens. Reageren
nveerkamp Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Ik wil de nieuwe versie ook downloaden, maar die links in die berichtjes doen het niet :o'Kan de pagina niet weergeven'. www.sa-mp.com/download.cml werkt wel (koppeling tussen .cml & .php is stuk) Bij mij werkt deze link ook niet als iemand een werkende link heeft ben ik heel blij of mischien iemand die het gedownloaden bestand nog heeft en als zip of rar wil versturen? De sa-mp site is down op het moment. Probeer het vanavond nog eens. het is al gelukt ik heb de SA:MP V0.2.2 R2 client gedownload via een andere site, maar kan nu geen spellen vinden van master server (waarschijnlijk omdat de site en dus het hele sa:mp gebeuren down is) ik heb hier toch nog ff het instalatie bestand ingepakt in rar voor mensen die niet naar de officiele SA:MP site willen sa_mp_0.2.2_R2.rar ik hoop dat jullie hier wat aan hebben ff gekeken ik kwam via de site www.gta-host.com op de mp-sa site en hij is weer online Bewerkt: 11 januari 2008 door nveerkamp Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik wil de nieuwe versie ook downloaden, maar die links in die berichtjes doen het niet :o'Kan de pagina niet weergeven'. www.sa-mp.com/download.cml werkt wel (koppeling tussen .cml & .php is stuk) Bij mij werkt deze link ook niet als iemand een werkende link heeft ben ik heel blij of mischien iemand die het gedownloaden bestand nog heeft en als zip of rar wil versturen? De sa-mp site is down op het moment. Probeer het vanavond nog eens. het is al gelukt ik heb de SA:MP V0.2.2 R2 client gedownload via een andere site, maar kan nu geen spellen vinden van master server (waarschijnlijk omdat de site en dus het hele sa:mp gebeuren down is) ik heb hier toch nog ff het instalatie bestand ingepakt in rar voor mensen die niet naar de officiele SA:MP site willen sa_mp_0.2.2_R2.rar ik hoop dat jullie hier wat aan hebben ff gekeken ik kwam via de site www.gta-host.com op de mp-sa site en hij is weer online SAMP 0.2.2 download !!DIRECTE LINK!! geen reclame Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 :@ wat zijn ze gvd aan doen ik kan helemaal nix meer met samp klote update als het zow blijft ik denk dat dan vice citty een behoorlijke stormloop krijgt met de multyplayer optie het regent klagten naar die fockin face update stelletje eikels :@ ((sry van me taalgebruik maar ik raak er over de rooie van :muur:)) Reageren
Ymosky Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wat praat je over "samp update" ??? er is geen update Als je het hebt over het feit dat samp offline is gehaald, dan moet je bij kyeman wezen, doe hem de groeten van me Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wat praat je over "samp update" ??? er is geen updateAls je het hebt over het feit dat samp offline is gehaald, dan moet je bij kyeman wezen, doe hem de groeten van me wrm is die ofline wat is het nut ervan is er een soort van complot er is nu een waardeloze r2 versie werkt niet wrm ofline gaat het in ene om geld of antiterorisme what the hell is a problem ik snap er geen hout meer van wrm is dat niet bekendt ooowww fack leg uit moet je in ene betalen of dergelijke moet ik die hele mutyplay ermaar afgooien ik wordt er hopeloos van tering hoeveel mensen beheren die samp is de surver gecrast??? was het te duur gaat het om popelaritijd what the hell leg uit wie is die gene wat is die gene wat zijn de problemen waneer komt het weer goed of nooit meer zijn ze aan sleutelen of dagten ze van ja eeeh nu is het genoeg geweest wie is kyeman wat is zijn rede werdt et in ene teveel??? :(:(:(:(:( Reageren
Ymosky Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Kyeman is de "big boss" van het hele samp-gebeuren. hij heeft het hele spul offline gehaald, omdat hij alle aanvallen van hackers op de samp-servers beu is. Dit is in het verleden al vaker gebeurd, en tot nu toe veranderde Kyeman iedere keer weer van gedachten en het hele spul ging weer online, of dat nu ook gaat gebeuren weten we natuurlijk niet. btw, als ik het goed begrijp werkt heel samp bij jouw niet? de 0.2.2R2 versie draait al een paar maanden en werkt verder goed. Er is een nieuwe masterserver online, en met het downloaden van een bestandje kun je toch nog de servers zien. http://forum.sa-mp.co.uk/index.php/topic,1004.0.html Daarnaast is er het onofficiele samp-forum, wat dient als vervanger van het normale forum: http://forum.sa-mp.co.uk/ En tot slot is er ook nog een petitie gestart tegen Kyeman om hem over te halen het samp-gebeuren terug te plaatsen: www.redsamp.tk Tsjaa, het is niet leuk, maar verder kan er ook niemand iets aan doen hier helaas, maar hopelijk komt alles nog wel goed. groetjes, Ymosky Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Kyeman is de "big boss" van het hele samp-gebeuren. hij heeft het hele spul offline gehaald, omdat hij alle aanvallen van hackers op de samp-servers beu is.Dit is in het verleden al vaker gebeurd, en tot nu toe veranderde Kyeman iedere keer weer van gedachten en het hele spul ging weer online, of dat nu ook gaat gebeuren weten we natuurlijk niet. btw, als ik het goed begrijp werkt heel samp bij jouw niet? de 0.2.2R2 versie draait al een paar maanden en werkt verder goed. Er is een nieuwe masterserver online, en met het downloaden van een bestandje kun je toch nog de servers zien. http://forum.sa-mp.co.uk/index.php/topic,1004.0.html Daarnaast is er het onofficiele samp-forum, wat dient als vervanger van het normale forum: http://forum.sa-mp.co.uk/ En tot slot is er ook nog een petitie gestart tegen Kyeman om hem over te halen het samp-gebeuren terug te plaatsen: www.redsamp.tk Tsjaa, het is niet leuk, maar verder kan er ook niemand iets aan doen hier helaas, maar hopelijk komt alles nog wel goed. groetjes, Ymosky bedANKT DAT HELDERT EEN HELEBOEL VOOR ME OP IK GA WEER VICE CITTY MULTYPLAY DOEN TOT SAMP WEER WERKT en iik snap niet warom sommige debielen het willen hacken lekker verpesten voor iedereen die mensen moeten ze als consekwentsie een half jaar internet ontzeggen ik denk namelijk dat ze niet alleen samp brobeerten te hacken maar ook sytes en dergelijke Bewerkt: 15 mei 2008 door P.ZAAL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.