Dx11 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Niet meer nodig ik heb hem al lang, voor ervaringen zie lagere posts. Ik hoor nogsteeds graag julie meningen hoor! Ik was van plan 1 van deze 2 mp3-spelers te kopen: http://www.samsung.com/nl/products/digital...rs/yp_k5jqb.asp http://www.samsung.com/nl/products/digital...rs/yp_k3jqb.asp Hetzelfde, alleen de ene is dus met speaker eronder. Maarr... Ik heb ook een chocolate, ook met touch sensative toetsen, waar ik een ontzettende hekel aan heb, soms doet hij zelf maar wat als hij te warm is... Daarom vroeg ik me af of iemand 1 van deze 2 heeft (met andere opslagruimte maakt natuurlijk niet uit) en zoja of diegene me er wat meer over kan vertellen, werken de knoppen fijn, en is die 60 euro extra het waard voor die speaker? En kan ik er video op afspelen? (zo ja welke formaten) Thanx alvast... Bewerkt: 30 september 2007 door Dx11 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik zou zelf voor de 2de kiezen ik heb ook zo een MP3 gekogt waar ook filmpjes enso op kunne Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb zelf een Philips als MP3-speler, maar ik zou je graag wat raad geven Eerst en vooral zou ik een keuze maken uit het design. Een MP3 is maar een MP3, maar zonder een coole MP3 kan je hem moeilijk tonen aan je vrienden. Ik zou persoonlijk kiezen voor de Samsung YP-K3JQB. De andere is liggend, en ik vind hem niet mooi met zijn slide speakers. Als je de beide vergelijkt heeft de MP3 YP-K5JQB slide speakers, en heeft hij enkele eigenschappen meer dan de Samsung YP-K3JQB. Het is eveneens jou keuze. Ik hoop dat je er veel plezier mee zult hebben Reageren
Froop Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb zelf een Philips als MP3-speler, maar ik zou je graag wat raad geven Eerst en vooral zou ik een keuze maken uit het design. Een MP3 is maar een MP3, maar zonder een coole MP3 kan je hem moeilijk tonen aan je vrienden. Raad hem dan een iPod aan. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Raad hem dan een iPod aan. Je hebt het goed gehoord. Froop raad een Ipod aan. Heb je daarvoor geld? Haal hem dan Waarom dacht ik daar zelf niet aan Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb ondertussen die met de speaker gekocht (4gb) 230 euro. en ben er superblij mee. toch bedankt voor de reacties, wilde er nog 1 ding over kwijt btw: (helemaal afkijken)En ja, dit is echt, hij is echt supersterk en krasbestendig. Wel zeer vingervlekgevoelig maarja dat poets je er zo af... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Raad hem dan een iPod aan. Je hebt het goed gehoord. Froop raad een Ipod aan. Heb je daarvoor geld? Haal hem dan Waarom dacht ik daar zelf niet aan Je hebt al een 2gb Nano in elke kleur voor 120 euries. Bewerkt: 8 september 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Je hebt als 2gb Nano in elke kleur voor 120 euries. Dat is een aardige prijs. Sinds ik die video's heb gezien over de Samsung die DX11 heeft gekocht, word die de volgende MP3 die mijn kast mag uitbreiden. Waar is die vakantiejob Valt hij mee DX11? Bewerkt: 8 september 2007 door Merticus XVII Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Je hebt als 2gb Nano in elke kleur voor 120 euries. Dat is een aardige prijs. Sinds ik die video's heb gezien over de Samsung die DX11 heeft gekocht, word die de volgende MP3 die mijn kast mag uitbreiden. Waar is die vakantiejob Valt hij mee DX11? En of hij meevalt, hij is echt geweldig, je kan er btw ook radio op luisteren en foto's op kijken, het menu is echt heel gaaf, er zitten nog wat nutteloze (maar wel heel leuke) functies op zoals een "concert" afspeelmodus, dan klinkt je muziek echt serieus alsof je er bij bent bij een concert, echt super gaaf. Je doet je ogen dicht en je bent er gewoon! 1 nadeel: alleen opladen via usb. oow de touch toetsen werken trouwens ook heel goed... Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Even een update over deze nogsteeds geweldige mp3 speler. Echt alles is goed ik raad ieder die een ipod wil deze te kopen dit is een stuk fijner, beter, en gebruiksvriendelijker dan een ipod, aangezien er veeel voordelen zijn (waaronde het supergeweldige geluid en de high-tech oordopjes) ga ik die niet allemaal opnoemen hier een paar nadelen: Het is nogal een speciale mp3, die niet word gezien als verwisselbare schijf, maar als audio apparaat, wat verder geen probleem is met een windows pc, maar voor alle andere systemen (ps3 bijv) heb je updates enz nodig. Opladen kan alleen via usb (kabel zit er gelukkig wel bij) maar als je hem via het stopcontact op wil laden moet je een setje van 15-25 erbij kopen. Maar het is niet echt een probleem aangezien de accu echt superlang meegaat, ik luister ongeveer elke dag een uur, en laad hem 1x in de 2 weken op. Nog andere mensen die dit ook hebben gekocht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.