Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Hey, Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Hey,Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het? Vóor dat de auto je raakt moet je wegspringen, normaal moet Tommy dat dan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Hey,Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het? Vóor dat de auto je raakt moet je wegspringen, normaal moet Tommy dat dan doen Ok Thankx GhostRider! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.