Godfather78 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Okay hier kun je (ik kon het echt niet vinden met zoekmachine) aanvragen doen voor Driver 4 (Parallel Lines) Dit spel is best moelijk maar de besturing is totaal anders weer als je het vergelijkt met Driv3r (Driver 3) Want Alleen al bij de 1e missie reed je overal tegen aan (politie achtervolging) bij het vorige deel van Driv3r Dit deel (4) is een stukkie makkelijker, echter de poppetjes (want meer is het niet) zijn iets beter dan in Driv3r maar heleboel missies zijn gewoon super pittig, en kom je bijna niet zonder cheat doorheen, Nu ben ik met een missie bezig, genaamd AIRMAIL de rest heb ik compleet, Waar gaat deze missie over? nou je moet met een gare motor (brommer eerder) allerlei pakktjes ophalen die een helicopter dropt. DUS heb ik maar uit mn garage een echte motor meegenomen, en wat ik ook doe hoe snel ik ook ben de politie vind steeds keer op keer de pakketjes IK WORDT ER GEK VAN. dus is er iemand die deze missie voorbij kan spelen? of heb je nog een saved game? Cheats : JA (zonder heb ik geprobeerd is niet te doen) Savegame: Bijgevoegd MY_ASS_4_YA PS: Sorry het is in een verkeerde subcategorie geplaatst zie ik dit forum, het is ook on overzichtelijk helaas. als die GTA dinges en dan D4 ertussen Greets GF MY_ASS_4_YA.rar Bewerkt: 30 augustus 2007 door Godfather78 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.