Jump to content

Radio in oktober 2007


mrsdjhahn

Recommended Posts

Zou er mischien ook geen systeem komen waar je je eigen liedjes in een map kunt plaatsen. Ik deed het vaak m de PC-versie. Mischien zal dit ook lukken met de ps3-versie...

Ik hoop het wel, bij beide consols kun je MP3 erop zetten. Misschien dat je die dan ook gelijk in de user track player kan zetten :) lijkt me wel iig

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er mischien ook geen systeem komen waar je je eigen liedjes in een map kunt plaatsen. Ik deed het vaak m de PC-versie. Mischien zal dit ook lukken met de ps3-versie...

ik weet niet hoe het met de ps3 zit, maar bij de 360 kan dat met elk spel. Gewoon de mp3 speler ervan aanzetten en hij blijft doorspelen tijdens spellen, en de liedjes worden gemute op momenten in spellen dat het onhandig is zoals bij filmpjes. en je playlist veranderen kan dan via de xboxguide knop.

Link to comment
Delen op andere websites

steek top radio of Q-music er maar in :puh:

ja dat moeten ze doen in GTA amsterdam :puh: niet in LC

Whaha ja dalijk zetten ze er Radio Mexico in :puh:

Nee ik denk dat er wel wat bekende nummers in zullen zitten maar niet zo heel veel. Of eigenlijk, ik weet het vrij zeker, want dat is bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al een aantal keren verteld in dit topic, is er al een radiotopic, waar je alles in kwijt kan...

Toch een vriendelijk verzoek om reacties als "overbodig topic" en reacties op die reacties achterwege te laten. De crew is capabel genoeg om dit zelf te zien. ;)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...