Jump to content

tga bestand probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

heei ik heb al een tijdje een probleem met een mod ik kan afro.dff afro.txd player_torso player_legs player_feet allemaal in me img tool plaatsen maar 1tje dat het hoofd moet worden niet ik weet ook niet wat een tga bestand is en daarom weet ik niet waar ik hem moet plaatsen dit is hem (Head Texture in 515x512 res.tga)

kan iemand me aub helpen ?

dank u

Geplaatst:

Een .tga bestand is gewoon een afbeeldingsformaat, vergelijkbaar met .bmp of .png. Deze kun je importeren in een texture met behulp van TXD Workshop. Je kunt ze (neem ik aan) gewoon bekijken met de standaard Windows-viewer voor afbeeldingen. Bewerken kan denk ik in Photoshop ofzo.

Lees anders in de readme van de mod wat je met het bestand moet doen. Misschien moet je player_head anders handmatig wijzigen?

Geplaatst:

maar heb je mischien een idee of het iets te maken heeft met de bestanden die zelf in het spel staan ? of moet je er echt wat mee doen ?

bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Daarom zeg ik, lees de readme van de mod. (moet je soweiso altijd doen, maar aangezien je hier vragen stelt erover neem ik aan dat je m niet grondig genoeg hebt gelezen)

Ik weet niet over welke mod jij t specifiek hebt dus ik kan niet voor je kijken wat je ermee moet doen. Lees de ReadMe eerst helemaal, kom je er dan nog niet uit? Stuur dan even een link van de mod zodat we/ik zelf even kunnen/kan kijken..

(Kans bestaat trouwens ook dat het gewoon een screenshot is om vooraf te laten zien hoe de mod er ingame uit gaat zien. Bekijk de afbeelding anders in de Windows-viewer. Is het een ingame screenshot? Dan hoef je er verder niks mee. Lijkt het op een enkele texture? Dan dus wel.)

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Daarom zeg ik, lees de readme van de mod. (moet je soweiso altijd doen, maar aangezien je hier vragen stelt erover neem ik aan dat je m niet grondig genoeg hebt gelezen)

Ik weet niet over welke mod jij t specifiek hebt dus ik kan niet voor je kijken wat je ermee moet doen. Lees de ReadMe eerst helemaal, kom je er dan nog niet uit? Stuur dan even een link van de mod zodat we/ik zelf even kunnen/kan kijken..

(Kans bestaat trouwens ook dat het gewoon een screenshot is om vooraf te laten zien hoe de mod er ingame uit gaat zien. Bekijk de afbeelding anders in de Windows-viewer. Is het een ingame screenshot? Dan hoef je er verder niks mee. Lijkt het op een enkele texture? Dan dus wel.)

Hij bedoelt deze:

post-58796-1188714042.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Een link was handiger geweest, maar zo heb ik m ook gevonden; nummer 45 in deze lijst.

In de ReadMe staat bij 'installation' toch duidelijk dit:

Replace the dff and Txd files in your Player.img file with the ones included in this Rar file.
Dus niks over een tga bestand. Tevens had je van de naam van het bestand al lang kunnen afleiden wat het is (stom dat ik dat niet eerder gezegd heb); namelijk de texture van het hoofd in een resolutie van 512x512. Voor een gewone installatie hoef je helemaal niks met het bestand te doen. Vind je dat het hoofd van Tony er niet zo mooi uit ziet, dan zou je de afbeelding in afro.txd kunnen importeren zodat de texture een hogere resolutie heeft en er dus gedetailleerder uitziet. Maar waarschijnlijk is dat helemaal niet meer nodig; je hoeft er dus niks mee.

(*zucht* waren daar nu 3 topics en een hoop reacties voor nodig....)

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Oke dan nog maar een keer: Met het tga bestand hoef je helemaal niks; je kunt het gewoon weggooien. De txd bestanden moet je met de IMG Tool in de gta3.img zetten, maar ik neem aan dat je weet hoe dat werkt. Met het tga bestand 'head res 512x512' of wat het ook was hoef je verder helemaal niks.

Geplaatst:
Oke dan nog maar een keer: Met het tga bestand hoef je helemaal niks; je kunt het gewoon weggooien. De txd bestanden moet je met de IMG Tool in de gta3.img zetten, maar ik neem aan dat je weet hoe dat werkt. Met het tga bestand 'head res 512x512' of wat het ook was hoef je verder helemaal niks.

ja maar ik krijg het hoofd van tony montana niet,zijn lichaam is blank maar het hooft is nog steeds bruin zoals die van cj

Geplaatst:

Heb je alle txd bestanden er wel goed ingezet? Het kan trouwens zijn dat je het afro kapsel moet hebben om m te kunnen zien, aangezien ik me kan herinneren dat je ook de afro.txd moest vervangen ofzo. (Heb de mod zelf allang weer verwijderd)

Dus ik zou zeggen, controleer of je er alles in hebt staan en ga eens naar de barber :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...