Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Ik ben de laatste tijd vele gta sites aan t afzoeken naar een mod om een radio in een politie auto te krijgen.

Ik krijg alleen maar niks gevonden.

Weten jullie misschien een site waar ik deze kan vinden?

Geplaatst:
hey,

Ik ben de laatste tijd vele gta sites aan t afzoeken naar een mod om een radio in een politie auto te krijgen.

Ik krijg alleen maar niks gevonden.

Weten jullie misschien een site waar ik deze kan vinden?

Je kan wel degelijk radio in politiewagen, alleen is een

programma GTA SA Ultimate Editor.

Helaas kan ik geen screen meer maken want ik heb geen San Andreas meer

omdat de hele HDD leeg is.

Maar de programma is een heel goed prog speciaal voor SA.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb voor je gezocht en heb The Ultimate Editor hier gevonden :)

EDIT@Hieronder: Owh sorry, verkeerd gelezen :$ Ik zal de volgende keer wat beter lezen :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst: (bewerkt)

Hij kon het programma wel vinden, maar wist niet hoe het werkte. Ik heb het programma net gedownload en zal eens kijken hoe het werkt.

Edit: mwoah lijkt me zelf vanzelfsprekend. Ten beginne: je pakt het zip bestand uit zodat je een map krijgt met 3 bestanden. Je opent setup.exe en installeert het programma. Lijkt me simpel. De eerste keer dat het programma start vraagtie naar de map waar je SA hebt geinstalleerd. Meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas en je klikt op OK.

Vervolgens kun je bij Vehicle Editor, Weapons Editor en Ped Editor allerlei handling, carcols, pedstats, weapons e.d. regels veranderen die je normaal handmatig met kladblok moet doen.

Ik zie echter geen enkele optie die je niet handmatig met kladblok aan kunt passen. (Behalve misschien de Store Editor en de IMG Editor) Maar er staat dus ook geen enkele radio optie bij. Volgens mij zit dit toch echt hardcoded.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...