Tunix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Het is niet echt één van mijn besten, maar ik wou hem toch even delen met jullie. C&C appreciated. Ik heb er nog één: And again, C&C appreciated. Bewerkt: 3 september 2007 door Tunix Reageren
Eros Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik vind hem zeer mooi. Het enige mindere deel vind ik die twee flashy-groene delen. Voor de rest zeer mooie wallpaper. Die licht-effecten maken het heel mooi. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Gaaf! Alle vrolijke kleuren en effecten laten het een beetje op Loco Roco lijken Reageren
Tunix Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Dankjewel voor jullie reacties. @Eros: Ik dacht er ook al aan om die iets donkerder te doen. @Sdajafol: Dat spel heb ik. Erg leuk Reageren
Tunix Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nog mensen die willen raten? Reageren
AreZzo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Jup Zo geef ik hem 6.5/10 Zonder die zwarte lijnen bovenaan geef ik hem 8/10 . Volgens mij is hij veel mooier zonder die zwarte lijnen! De kleur van de boom en het gras past goed bij het oranje/geel. De glitters maken het af. Good Job Reageren
Tunix Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Zonder die zwarte lijnen is het zo leeg... En ik heb er nog één gemaakt. Reageren
AreZzo Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 de 2de vind ik mooier dan de eerste, alleen zou ik misschien die lijnen die vanuit de rechter bovenhoek komen, doortrekken tot achter die wolken. voor de rest wel zeer mooi 9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 de 2de vind ik mooier dan de eerste, alleen zou ik misschien die lijnen die vanuit de rechter bovenhoek komen, doortrekken tot achter die wolken.voor de rest wel zeer mooi 9/10 Dat was eerst ook mijn planning, maar ik ben nog niet zo goed met de Pen Tool, en het laatste stukje had ik verkloot. Dus had ik het maar zo gedaan. Bedankt voor je rate Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Kleine bump, maarja. Tunix, zou je zoiets als die eerste wallpaper op 1400x900 formaat kunnen krijgen? Ik vind 'm geweldig maar ik heb een 20" widescreen dus 1024x768 wallpapers werken niet zo lekker bij mij Reageren
Tunix Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Kleine bump, maarja. Tunix, zou je zoiets als die eerste wallpaper op 1400x900 formaat kunnen krijgen? Ik vind 'm geweldig maar ik heb een 20" widescreen dus 1024x768 wallpapers werken niet zo lekker bij mij 'Tuurlijk. Even kijken... Edit: Goed? Bewerkt: 9 september 2007 door Tunix Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Top! Een beetje aan de late kant, maar het is weer helemaal zomer op mijn bureaublad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.