Jump to content

A San Andreas Story

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Spy Movies presents

asasey6.png

Een schot. Dan niets meer. Vader is dood.

Julio is terug uit Vice. Ontzet is hij over de dood van zijn vader, een goede oude man, die altijd tegen iedereen aardig was. Waarom moest dit gebeuren? Xifren en Julio kunnen het niet aan zonder hun vader en gaan het slechte pad op, het pad dat misschien zal leiden naar de ontrafeling van de moord op vader...

A San Andreas Story is een nieuwe serie die uit enkele afleveringen (5-10) zal bestaan. Het wordt een spannende serie waar criminaliteit en avontuur centraal staan. Elke aflevering duurt rond de 5 minuten, sommigen misschien iets langer of korter. Door het niet al te lang te houden kunnen er vaker afleveringen worden uitgegeven.

Wie doen er mee aan A San Andreas Story?

-$NeoSyp$

-Gtaboy107

-BigBoss

-Kevinsoftware (enkel aflevering 1)

-Sevaboy (enkel aflevering 4)

Aflevering 1

Aflevering 2

Aflevering 3

Aflevering 4

Aflevering 5

Aflevering 6

Hier posten is momenteel nog verboden!

Laatste edit:

Bewerkt: door $NeoSyp$
  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

20

• Blue Yoshi 97

13

• sevaboy

9

• JasonStatham

8

Geplaatst: (bewerkt)

Aflevering 1

Aflevering 1 is een soort inleiding. Je ziet Xifren zijn broer Julio ophalen, die net is aangekomen op EBA vanuit Escobar International na zijn vakantie. Hij krijgt echter slecht nieuws te horen als hij aankomt. Vader is dood...

Status:

Hier posten is nu toegestaan!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

het filmpje ging wel alleen jammer dat het aan de korte kant was zkr vergeleken met de andere videos die wel over de 20 min waren. Leuk dat er nu egt bewegingen in de acteurs zitten, Ik kan in ieder geval niet wavhten op de volgende.

Geplaatst:

Ja wel kort maar wel leuk verhaal ik zou er niet op komen :bonk:

>>> Door Bling: Dit had je ook gewoon in je vorige post kunnen vertellen, of desnoods de "Bewerk"-knop gebruiken. ;) <<<

Geplaatst:

oMG, echt vet gedaan, hoe doen jullie dat met die bewegingen en alles =O

Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering :7.

Geplaatst:

Ik zou het je graag willen vertellen, maar het is niet echt handig omdat wij het nog nodig hebben. Iig probeer het eens zelf uit te zoeken, kijk wat wij uitbeelden, en dan / en het woord. Succes!

Geplaatst:

Bedankt voor de vele positieve reacties. Ik heb hem nu ook op youtube staan, aangezien de kwaliteit dan iets beter wordt. Hopelijk draagt dit bij aan een betere ervaring.

Aflevering 2 komt morgen of overmorgen.

Geplaatst:

ik vond die stemmen van de 2 broers goed :schater: kan er in deel twee niet iemand zijn die stemmen inspreekt ? dat maakt nog toffer

ps dit is positieve kritiek :tu:

Geplaatst:
ik vond die stemmen van de 2 broers goed :schater: kan er in deel twee niet iemand zijn die stemmen inspreekt ? dat maakt nog toffer

ps dit is positieve kritiek :tu:

Hey,

die stemmen gaan lastig worden, omdat Gtaboy107 geen microfoon heeft. Zoiezo gaat de productie veel sneller als je er ondertiteling bijdoet, wat weer bijdraagt dat we sneller afleveringen kunnen publiceren. ^_^

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Je kan als de serie klaar is nog altijd stemmen toevoegen. Maar spreek ze dan in het engels in ofzo, dan blijft de ondertiteling nog teminste realistisch. Verder heel mooi gedaan KUTGW! :cya:_O_:tu: :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...