Jump to content

A San Andreas Story

Recommended Posts

Geplaatst:

Top, jongens! Echt heel leuk, de dialoog tussen de 2 broers was ook erg goed gedaan, jammer dat er geen stemmen waren, maar dat gaat natuurlijk ook langzamer, zoals je al zei. En de slow motion tijdens de driveby was ook goed :Y

Misschien een idee, om als hij klaar is, 1 grote aflevering met alles aan elkaar te maken?

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

20

• Blue Yoshi 97

13

• sevaboy

9

• JasonStatham

8

Geplaatst:
Je kan als de serie klaar is nog altijd stemmen toevoegen. Maar spreek ze dan in het engels in ofzo, dan blijft de ondertiteling nog teminste realistisch. Verder heel mooi gedaan KUTGW! :cya:_O_:tu: :tu:

et klinkt raar, maar wat betekent KUTGW :puh::schater:

:tu:

Geplaatst:

zalig kan niet wachte op het tweede deel maar het zou cool zijn zoals eerder vermeldt om er stemmen op te zetten.

en anders doe je het nu gewoon en zet jer er later stemmen op.

Geplaatst:

echt tof gedaan, die bewegingen enzoo... zou ook leuk zijn -zoals al zoveel keer vermeld- om er echte stemmen bij te voegen en een beetje langer te maken. voor de rest : DoE Zo vOorT JonGens!!!

grtzzzzz,

*idl*

Geplaatst:

Ik kan jullie gerust stelen jongens, deel 2 komt vandaag nog uit! Weer rond de 5 minuten, en nog beter dan de eerste aflevering! Stemmen kunnen er helaas (zoals al vermeld) niet in. :N

Geplaatst:

hey neosyp heb je een idee van rond hoe laat hij uitkomt? want heb maar beperkte online tijd regel van ouders dus zou leuk ijn moest je vermelden

greets VCSplayer001

Geplaatst:
Je kan als de serie klaar is nog altijd stemmen toevoegen. Maar spreek ze dan in het engels in ofzo, dan blijft de ondertiteling nog teminste realistisch. Verder heel mooi gedaan KUTGW! :cya:_O_:tu: :tu:

et klinkt raar, maar wat betekent KUTGW :puh::schater:

:tu:

Keep up the good work

Geplaatst:

Ben ik dan de enige die alleen ondertiteling VEEL leuker vind dan stemmen?

Ik heb ervaring, *uche, MegaMan765, uche*, dat als iemand allebei doet, de stemmen heel raar zijn, en dat je er zoiezo nikx van verstaat.

Je kan natuurlijk ook zelf de stemmen doen!

Geplaatst:

Ikzelf vindt ondertitelingen beter dan stemmen want de stem is meestal niet egt optimaal en past ook niet zo goed bij een persoon en als het een stem wordt vindt ik een engelse stem beter dan een nederlandse want ik hou niet van nederlandse stemmen (klinkt vaag ja ik weet het) dan lijkt het net op zo een goedkope nasyncronisatie

Geplaatst:

ik vond het saai.

je kunt er toch beter stemmen bijzetten,zo is het een beetje saaie bedoeling, dan kan je even goed een boek schrijven

Geplaatst: (bewerkt)

Aflevering 2

In aflevering 2 voelen de broers zich erg beroerd om hun vader. Zo beroerd, dat Xifren een ongeluk op zijn werk krijgt en Julio naar het ziekenhuis moet gaan. Maar was het wel een ongeluk?

Status:

Hier posten is nu toegestaan!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

mooi en goed verhaal wel jammer dat het maar een minutje of 5 duurt

GA ZO DOOR :tu::tu::tu:

ps. het zou leuk zijn als er stemmen in komen en wat meer schieten enzo ^_^

groetjes.

fiegel5 :cya:

Geplaatst:

Leuk verhaal, wel een erg goedkope taxi. En julio had zn benen ook wel gebroken zonder die boot. Van die hoogte af is water namelijk net zo hard als beton.

Maar voor de rest KUTGW!!!

Geplaatst:

1. waarom moet er een autorit aan het begin van de film zijn die 1 minuut en 45 seconde duurt?
  2. waarom gaat die gast s'avonds naar het werk. om dan de stijger af te breken?
  3. veel te veel dode stukken (zonder animatie of tekst)
  4. waarom praat de gewonden tegen de dokter als hij eigelijk met zijn broer spreekt?

Geplaatst:

OMG ECHT een van de vetste SA - Video's die ik OOIT heb gezien, dit is ECHT zo vet, vette storyline en stuff. Niet zoals EXIT vond ik het begin wel vet <Man, I love that song> maar hoe heet dat liedje :sst:, en het was nogal onrealistisch dat hij die val overleefde maar voor de rest: Een 9380934830948034830948309483/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...