Jump to content

A San Andreas Story

Recommended Posts

Geplaatst:
Nu vind ik dat er meer actie is,maar toen jullie die auto wilden verkopen,toen reed je weer weg met die auto,moest jullie die auto niet geven?

Maar KUTGW,wanneer komt het vervolg?

Waarschijnlijk werd er bedoeld dat de man daar in zat ;) Ik vind het wel een leuke serie en ik heb besloten dat ik hem zeker ga volgen :) Ik vond deze aflevering tot nu toe de leukste, dut veel succes met jullie nieuwe afleveringen! Maar dat hoort nou eenmaal zo, je hoort op het begin een beetje te experimenteren met wat de kijkers leuk vinden.

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

20

• Blue Yoshi 97

13

• sevaboy

9

• JasonStatham

8

Geplaatst:
Nu vind ik dat er meer actie is,maar toen jullie die auto wilden verkopen,toen reed je weer weg met die auto,moest jullie die auto niet geven?

Maar KUTGW,wanneer komt het vervolg?

Hey,

het vervolg komt morgen. Die verkoop was iets anders. Helaas was het niet helemaal goed te zien door de het kwaliteitsverlies van youtube, maar de koper was net klaar met zijn testrit, en het was Julio die daar stond.

Oh en sevaboy, je bent trouwens aangenomen in onze productie. Gtaboy107 is er vandaag niet, en we hebben minstens 3 personen nodig, dus zeg maar als je nog mee wilt doen, dan stuur ik je het ip via pb.

Geplaatst: (bewerkt)

heel goed aleen zou de ondertitel iets langer mogen blijven staan verder heel mooi

Bewerkt: door san andreas piloot
Geplaatst:

Damn, jullie zijn hier echt megagoed in, ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering!

Oh en SA Piloot: Voor het geval als het te snel gaat, kun je op pauze klikken, dan heb je meer tijd om het te lezen (verpest misschien wel een beetje de video maar goed).

Geplaatst:

We moeten vanavond nog filmen(ik vrees voor nachtwerk :7 ),en morgen zal Neoseyp het monteren en op Youtube zetten,en één tip dat je mag verwachten: Meer actie :)

Geplaatst:

Dat was een beginpost,die is nog nooit gewijzigt,als je kijkt bij de vorige post van NeoSyp,dan mag je al posten.

*bump*

Morgen komt aflevering 4 uit,dan stop ik ook met deze serie en zal ik me gaan uiten op The Don en met me privéleven,dus jammer genoeg niet meer veel Gtaf.

>>> Door _KoE_Mzungu: Een onnodige bump! Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. :) <<<

Geplaatst:
*bump*

>>> Door _KoE_Mzungu: Een onnodige bump! Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen.:)<<<

Mag ik vragen wat een Bump is????

Voor de rest KUTGW het is/wordt een leuke serie.

Geplaatst:

Wauw, goed gedaan. Ik heb ze alledrie al gekeken en ik krijg er maar niet genoeg van. Ga zo door! Mijn enige opmerking is dat ik het jammer vind dat er in aflevering 3 humor plaatsvond (Ambulance rijd Julio neer, hij staat daarna gewoon op! Hij steelt een auto en zegt: 'Eey mn lievelingskleur!' enz.) terwijl aflevering 1 en 2 echt heel serieus is. Ik zou dus gewoon doorgaan met serieuze afleveringen, deze worden het meest gewaardeerd! En werk aan jullie verhaal, verzin spannendere dingen! Bijvoorbeeld: Laat Julio en Xyfren vrienden ontmoeten, een meisje ofzo en dat ze dan ruziemaken om haar enz enz :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...