Pietje II Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Top Echt waar, in vergelijking met jullie eerdere producties zijn jullie zó ontzettend vooruit gegaan. Hoewel nog niet alle dingen echt kloppen (ambulance rijdt Julio om en hij staat rustig op, personage stapt uit auto en loopt door de deur heen en nog wel meer van dat soort slordigheidjes) is alles prachtig gedaan voor een filmpje dat door middel van een game is gemaakt. Ik zou nog wel graag stemmen willen horen, maar ik weet dat dat (op dit moment) waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn. Op zich geeft dat ook niet zoveel, maar jullie moeten er wel voor zorgen dat de tekst en dergelijke dan wel klopt. Dat lukt jullie dan grotendeels ook wel. Verder zou ik graag andere camerastandpunten willen zien. Momenteel volgt de camera elke keer een persoon, het zou leuk zijn als jullie de camera op een neutraal standpunt zouden plaatsen en dat jullie dan zo de situatie tonen. Natuurlijk moet die camera wel een beetje bewegen, want anders ziet dat er ook weer zo suf uit als de camera steeds zo stil staat (misschien met behulp van een camera-hack of zo?). Voor de rest is het echt mooi, ik zal deze serie zeker volgen. Keep up the good work! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Aflevering 4 Aflevering 4. Verraden. Dat is hij. En nu heeft hij de politie achter zich aan. Zal hij gelijk krijgen en krijgt de politie hem inderdaad nooit te pakken? Status: Hier posten is nu toegestaan! Bewerkt: 2 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
KJF Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 DAMN! Spannend, ik wil echt afl. 5 zien, KUTGW Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Weer een mooie video! Damn dit is nog leuker dan vele programma's op TV. Hou zo vol! @ Hieronder: Das al de 2e keer dat je Xfire zegt! Bewerkt: 2 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik was Xfire die met de bazooka schoot,die zei Motherfucker,die hoer en die vrouw,ik was ook een agent,en op het laatste deed ik niet meer mee. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wel jammer dat eerst die enforcer op de stoep wordt geparkeerd en later, vanuit een ander gezichtspunt staat die op de parkeerplaats. Continueïteitsfoutje, tja ik let op details . Maar verder weer leuk gemaakt met op het einde een mooie 'cliffhanger'. KUTGW Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Hey, alweer bedankt voor de alweer positieve reacties. Ik moet zeggen dat toen we dit project begonnen we nooit hadden gedacht dat het zo'n succes zou worden! We willen jullie dan ook hartelijk bedanken voor alle reacties, tips en opmerkingen! Helaas heb ik ook slecht nieuws. School komt er weer aan. Helaas zal het dus minder haalbaar zijn elke dag 1 aflevering uit te brengen. We zullen er altijd hard aan werken, maar je hebt kans dat het 2 dagen duurt eer je er een te zien krijgt. Ook moet ik meedelen dat we niet al te veel afleveringen gan maken. Het was allereerst zoiezo bedoelt als een vrijstaand filmpje, waar we een korte serie van hebben gemaakt. Ze werken naar de ontrafeling van hun vader toe, en daar zal het dan ook stoppen. Waarschijnlijk zal 6 of 7 de laatste aflevering zijn. Helaas, maar met school is het niet meer haalbaar veel aan SpyMovies te werken, zeker nu ik naar de vierde ga, waarbij ik dikwijls na half 5 thuis ben, moet je nagaan hoe laat ik zou kunnen beginnen met filmen. Helaas, het is niet anders. Ik wens iedereen dan ook nog een fijn eind van de vakantie toe, en geniet van de laaste afleveringen! Met vriendelijke groeten, names Gtaboy107, Bigboss en mij. Bewerkt: 2 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Mooi filmpje mannen,Kostte zeker heel veel tijd om het goed uit te voeren?,Veel succes met de volgende scenes! Reageren
L Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Heel leuk. alleen bij het zinnetje: pak me dan als je kan, werd het wat minder realistisch, maargoed er zit een leuk verhaal in. Hoe hebben jullie dat gedaan met die personages? en hoe zijn jullie in het ziekenhuis gekomen? Met een speciaal programma misschien.. anders lijkt mij dat ook wel wat. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Mooie cliffhanger, jullie stopte op het juiste moment KUTGW Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Alweer een heel mooie aflevering. wel jammer dat school weer begint. ook voor mij. Maar het was in ieder geval een mooie aflevering. e waren wel wat minpunten zoals dat het geldbedrag iedere keer verandere en dat van die enforcer op de stoep viel me ook al op. maar hopelijk zullen jullie volgende keer ook met stemmen in spreken Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Heel leuk. alleen bij het zinnetje: pak me dan als je kan, werd het wat minder realistisch, maargoed er zit een leuk verhaal in. Hoe hebben jullie dat gedaan met die personages? en hoe zijn jullie in het ziekenhuis gekomen? Met een speciaal programma misschien.. anders lijkt mij dat ook wel wat. Het ziekenhuis was (als ik het goed heb) Mad Doggs Crib. Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij was het het wel. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik vind het echt super die afleveringen. Ik sta te poppelen om aflevering 5 te gaan bekijken. Reageren
Evan Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 idd vet cool als alles klaar is ga ik alle afleveringe 8r elkaar plakke voor eigengebruik met toestemmig?? mzzl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.