Jump to content

A San Andreas Story

Recommended Posts

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

20

• Blue Yoshi 97

13

• sevaboy

9

• JasonStatham

8

Geplaatst:

cooool waneer komt volgende aflevering ik vind ze goed gemaakt aleen met die swat wage vond ik jammer dt die ene vent hem volgende en die gwn stond die swat wagen en dt stuk dt die ene werd opgepak stond de swat auto op de stoep jammer ma voor rest ws alles goed :tu::D

Geplaatst:
Als jij het niet meer kan halen NeoSyp kan iemand anders het toch overnemen?(het is maar een idee)

Maar hij is hier goed in.

Geplaatst:
cooool waneer komt volgende aflevering ik vind ze goed gemaakt aleen met die swat wage vond ik jammer dt die ene vent hem volgende en die gwn stond die swat wagen en dt stuk dt die ene werd opgepak stond de swat auto op de stoep jammer ma voor rest ws alles goed :tu::D

Er was geen swat auto,het was een Enforcer,maar ik heb besloten om te beginnen met The Don als A San Andreas Story eindig,(we moeten wel leden hebben :) )zo hebben jullie nog een beetje entertenmaint :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik wis de naam neit meer vn die enerforce daarom zei ik ma swat wage dt da van die ventjes uitkome als ze je achtervlogen snappie :D

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:
Wanneer komt de volgende weeer? :klap:

Jullie zouden dit hele topic is moeten doorlezen,

Neo, heeft eerder gezegd dat hij het druk heeft, heb geduld en wacht zoals de rest.

School is een stuk belangrijker dan ons entertainen.

:tu:

Geplaatst:

Één schot? Vader dood? Het zijn wel meer schoten hoor :puh:

Nee geintje, dat maakt me niet uit hoor. Heel erg goed gemaakt. KUTGW :tu::D

Geplaatst:

Hey,

ik moet hierbij meededelen dat aflevering 5 in het weekend uitkomt. Doordeweeks heb ik namelijk heel weinig tijd, en die tijd die is heb besteed ik dan liever aan even gamen, want zo lang heb ik niet. Waarschijnlijk komt 5 vrijdag/zaterdag en 6 zondag.

Geplaatst:
Wanneer komt de volgende weeer? :klap:

Jullie zouden dit hele topic is moeten doorlezen,

Neo, heeft eerder gezegd dat hij het druk heeft, heb geduld en wacht zoals de rest.

School is een stuk belangrijker dan ons entertainen.

:tu:

dat doe k ook..

maar k was nieuwsgierig of er dese week nog 1 kwam.. ^_^

Geplaatst:
Hey,

ik moet hierbij meededelen dat aflevering 5 in het weekend uitkomt. Doordeweeks heb ik namelijk heel weinig tijd, en die tijd die is heb besteed ik dan liever aan even gamen, want zo lang heb ik niet. Waarschijnlijk komt 5 vrijdag/zaterdag en 6 zondag.

Ze zijn zo vet, ik kan echt niet wachten ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...