$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) tss weekend ik hoop dat het niet lang duurt Ik kan je gerust stellen, want aflevering 5 is nu af! Momenteel wordt hij gecreeerd door WMM, en zometeen ga ik hem uploaden. Dit de langste aflevering tot nu toe, met maar liefs 11 minuten (en een half)! Overigens wordt aflevering 6 de laatste aflevering, en deze komt morgen. Bewerkt: 8 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Ninoke Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb een klein foutje gevonden in aflevering 3 als julio wordt achtervolgd en julio zegt:"meneer de agent heeft ooit iemand gestopt toen u dat zei?" Agent:"Wel ik herriner me in 1994 en SA speelt zich af in 1992 OF speelt het zich later af omdat het een stories is? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Nou ehm... Erg aardig dat je hier post om mij niet te laten dubbelposten Dan is hier dan de officiele: Aflevering 5 De vrijheid is nabij. De aanval is gereed. Xifren staat klaar. Maar misschien is dit toch niet hun grootste probleem, want de mysterieuse man is terug... Maar deze keer komt hij niet zomaar weg! Status: Nu te bekijken! Posten is toegestaan Oh ninoke, het speelt zich inderdaad later af. Maar je moet het niet zien als een stories, maar een storie. Al is het daar wel van afgeleid natuurlijk. Overigens speelt het zich af in ons vertrouwde 2007. Bewerkt: 8 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Ninoke Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Nou ehm... Erg aardig dat je hier post om mij niet te laten dubbelposten Dan is hier dan de officieele: Aflevering 6 De vrijheid is nabij. De aanval is gereed. Xifren staat klaar. Maar misschien is dit toch niet hun grootste probleem, want de mysterieuse man is terug... Maar deze keer komt hij niet zomaar weg! Status: Wordt geupload Posten is momenteel niet toegestaan Moet het niet aflevering 5 zijn? EDIT:Sorry voor post :$ EDIT2:Ik zie dat je het al gefixt hebt Bewerkt: 8 september 2007 door Ninoke Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Hey, ik had het inderdaad al opgemerkt dat het niet klopte Maar toch bedankt voor het zeggen, al had ik liever gehad dat je edite. En nu is hij uit! Bekijk de vorige post. Posten is weer toegestaan! Bewerkt: 8 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) ben ik dan de eeerste die het opmerkt in ieder geval ik vond het alweer ene heel mooie aflevering de scene waar Xifren bij die man naar binnen gong vond ik het leukst maar als je een mes door je keel heen krygt ga je tgg gewoon dood maar het was in ieder geval weer een mooie aflevering KUTGW Bewerkt: 8 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 ben ik dan de eeerste die het opmerkt in ieder geval ik vond het alweer ene heel mooie aflevering de scene waar Xifren bij die man naar binnen gong vond ik het leukst maar als je een mes door je keel heen krygt ga je tgg gewoon dood maar het was in ieder geval weer een mooie aflevering KUTGW Ja, Xifren is een taaie . Bedankt voor je reactie! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De AFLEVERING IS WEER GEWELDIG HIJ IS ZOOOOOOO VET! Oftewel, weer goed gedaan, nu is het weer wachten tot de volgende! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 jep hij was weer mooi Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De AFLEVERING IS WEER GEWELDIG HIJ IS ZOOOOOOO VET!Oftewel, weer goed gedaan, nu is het weer wachten tot de volgende! ai je vind het echt top he Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Kwaliteit is slecht? van beeld hé!!! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De AFLEVERING IS WEER GEWELDIG HIJ IS ZOOOOOOO VET!Oftewel, weer goed gedaan, nu is het weer wachten tot de volgende! ai je vind het echt top he Ik ben ook de grootste fan U_U Reageren
Ninoke Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Waar blijft de volgende aflevering? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Waar blijft de volgende aflevering? misschien dAt je noggg lang moet wagten. want onze jongens de weekend is bijna voor bij @bleu yoshi : ik beeen dee grootste fan :P Reageren
sevaboy Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Waar blijft de volgende aflevering? misschien dAt je noggg lang moet wagten. want onze jongens de weekend is bijna voor bij @bleu yoshi : ik beeen dee grootste fan Onze?Dat zijn 'onze" jongens niet De laatste aflevering komt eraan, aan alles komt er een eind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.