Evan Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hoop dat het einde leuk is en dat deze aflevering lkkr lang duurt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Wel jongens, jullie kunnen blij zijn, want hier is hij dan! Aflevering 6Het is de laatste aflevering. Ze hebben hem bijna. Ze zitten achter hem aan. De man die levens verwoest heeft. Zullen ze hem te pakken krijgen, of krijgen ze slechts een kogel te pakken...Status:Hier posten is toegestaan! Bewerkt: 9 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Echt vet, ik zal zeker nog vaak alle afleveringen weer bekijken, ze waren echt vet! Jammer dat het is afgelopen, maar het heeft me erg geïnspireerd! Thankx! Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Briliant, echt heel goed gedaan. WE WANT MORE! WE WANT MORE! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Echt hele goede afleveringen! Ik zal nog heel vaak de afleveringen weer eens bekijken! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 mooi gedaan ook ik zal weer alle aflevering een paar keer nakijken Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) in het begin staat er xifen:we zoeken nu als uren naar JULIO en dan zegt die later wat:O edit zag die , niet:/ goed gedaan er komnt zeker een vervolg in vice?(of in japan weet ik wel zeker 1 van de 2)( Bewerkt: 11 september 2007 door xorpa Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Lol dat stuk met die Japanner was egt meesterlijk ik lag plat Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Heel mooi jullie moeten egt meerdere films van GTA SA maken ik zal e yhoe dan ook nog allemaal nog een paar keer kijke Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ja van Jappanner:Wat was dat Man:SPLAT Jappanner:Oh,een amerikaan Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) meschien kan je een nieuw verhaal beginnen en filmen gr, fiegel5 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sory sory had moeten bewerken Bewerkt: 11 september 2007 door fiegel5 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Erg leuk en mooi gedaan! Misschien kunnen jullie weer verder gaan met 'A San Andreas Story' maar dan in vice city? Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Heel mooi gedaan! GE-WEL-DIG! Natuurlijk zitten er een paar foutjes in, maar die hebben zelfs de professioneelste DVD's die bij ons in de kast liggen... Proficiat aan de makers en 'acteurs'. Reageren
KJF Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Geweldige script acteurs, en zeker het filmwerk was ook goed. voldoende humor, voldoende actie, kortom een topper! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.