Clowntje_93 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Jammer dat het alweer afgelopen is. Heel veel succes met nog meer films en ik heb ervan genoten! Topwerk! Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) heel mooi gemaakt en heel goed gedaan mijn complementen Ps:heb ze alle zes gezien van het begin tot het eind Bewerkt: 11 september 2007 door Rogier0202 Reageren
Sybert Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vond het ook geweldig! proficiat voor jullie schitterende werk! Reageren
Evan Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik vind het egt zeer vet gedaan ik hoop dat er meer komt, jullie zijn zoo goed mzzl Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Beste leden, ik wil julie allemaal hartelijk bedanken voor de geweldige reacties die zijn binnengekomen, ik ben dolblij dat ik jullie heb kunnen vermaken met deze afleveringen. Ik vond het zeker geweldig om te maken, vooral ook het moment waar je moet stoppen. Je moet altijd een goed moment hebben om 'Wordt vervolgd' te plaatsen, en dat is gelukkig gelukt. Het geeft vooral een geweldig gevoel als je dan klaar bent, en weet dat je over een een uurtje je film kunt plaatsen, en dat nog een uur later er alweer geweldige reacties zijn! Uiteraard wil ik niet alleen de mensen bedanken die positief zijn geweest, maar ook de mensen met handige tips/en of trucs, die goed van pas kwamen. Gtaboy107, BigBoss, Kevinsoftware, Sevaboy, ik vond het echt geweldig om dit samen met jullie te doen, zodra het vakantie is moeten we zoiets echt weer eens doen met zijn allen! Overigens nog even een mededeling: Mij heeft het bericht bereikt dat mensen negatieve reacties over 'The Don' van Sevaboy zouden plaatsen, met name over de kwestie dat deze onderneming een rip-off zou zijn van 'A San Andreas Story'. Hierbij kan ik jullie melden dat wij van SpyMovies nu officieel het project 'The Don' steunen, en het ook zeker niet als plagiaat bestempelen. Adeus de Neo Bewerkt: 12 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
game~skater Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ze waren Perfect..(hier mag perfect wel met een hoofletter) ook ik heb het gevolgd...bij mij vloog de tijd gewoon...misschien kan je nog een andere serie maken...zou het geweldig vinden... Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ze waren Perfect..(hier mag perfect wel met een hoofletter) ook ik heb het gevolgd...bij mij vloog de tijd gewoon...misschien kan je nog een andere serie maken...zou het geweldig vinden... 1 Oktober komt de nieuwe serie van SPYMovies, The Don; Kijk in het topic van The Don. Gemaakt door sevaboy en gesponserd door SPYMovies. Reageren
game~skater Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 1 Oktober komt de nieuwe serie van SPYMovies, The Don;Kijk in het topic van The Don. Gemaakt door sevaboy en gesponserd door SPYMovies. bedankt voor je reactie...kan nu al niet meer wachten;) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nog even een kleine reactie op sevaboy's z'n bericht: 'The Don' wordt niet door SpyMovies zelf gemaakt, dat zou betekenen dat ik het maak. Echter wordt het wel gesteund door SpyMovies, maar het wordt gemaakt door Sevaboy's onderneming. Spy Movies brengt voorlopig zelf geen films uit. Um abraso, NeoSyp Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Super laatste aflevering. Wat is dat trouwens voor vliegtuig in het begin, ziet er lijp uit Greetz Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nog even een kleine reactie op sevaboy's z'n bericht:'The Don' wordt niet door SpyMovies zelf gemaakt, dat zou betekenen dat ik het maak. Echter wordt het wel gesteund door SpyMovies, maar het wordt gemaakt door Sevaboy's onderneming. Spy Movies brengt voorlopig zelf geen films uit. Um abraso, NeoSyp meschien kunnen juli ook zoiets als csi en prison break doen. prison break lijkt me wel leuk omte zien want de gegene die eraan is begonnen heeft het nooit afgemaakt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Of een soort van cops met een verhaal dat een politieman zijn vrouw en kinderen verloorde en uit het land word gezet! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nog even een kleine reactie op sevaboy's z'n bericht:'The Don' wordt niet door SpyMovies zelf gemaakt, dat zou betekenen dat ik het maak. Echter wordt het wel gesteund door SpyMovies, maar het wordt gemaakt door Sevaboy's onderneming. Spy Movies brengt voorlopig zelf geen films uit. Um abraso, NeoSyp meschien kunnen juli ook zoiets als csi en prison break doen. prison break lijkt me wel leuk omte zien want de gegene die eraan is begonnen heeft het nooit afgemaakt CSI hebben ze toch ook O_o Reageren
Bling Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Gelieve vanaf nu alleen nog maar reacties op de afleveringen van dit filmproject te geven, graag. Reacties waarmee je ideeën voor een volgend project geeft, terwijl je niet eens weet of de makers hier wel tijd en/of zin in hebben, zijn dus niet echt de bedoeling. Uiteraard kan dit wel allemaal via PB (of buiten het forum) besproken worden, maar in dit topic wordt dat als offtopic beschouwd. -- Ik heb niet alle afleveringen gekeken, maar de meeste wel. Op enkele schoonheidsfoutjes na, is het allemaal erg goed in elkaar gezet en bedacht. Enig nadeel vond ik dat er vaak geen geluid op de achtergrond, zoals muziek, te horen was, maar verder zag het er allemaal erg verzorgd uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.