-Omar- Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik wil graag weten hoe doen ze dit: Gtaforum.nl heeft als je bij de users kijken die online zijn dit staan: Administrator Global moderator Moderator Megalid superlid lid Iets anders mischien maar het kan ook met IPBfree want Veritty ( sorry als ik het fout schrijf ) heeft het ook. Nu si dus mijn vraag hoe doe je dat want ik zou het ook graag willen. Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Als je het met IPBFREE zou willen doen dan zou je dit moeten doen. Ga eerst naar je admin paneel ! Scroll naar beneden en misschien kom je dit wel tegen (Users and Groups ) Zoek nu (Manage User Groups) op ! Klik bijvoorbeeld op Admin ! Naast admin zie je edit klik daar nu op. Typ bij de optie Online List Format [Prefix] dit in "<span style='color:red'>" ! Je kan red wel veranderen naar een ander kleur ! Veel plezier ! Bewerkt: 30 augustus 2007 door fuffie Reageren
Eros Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bedoel je de legende onderaan? Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Sorry dacht dat je kleur bedoelde ! Al het werk voor niks Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ja dat als je dan op admin klik dat je alle admins krijgt . Reageren
bramboy Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 jij zegt dat Veritty (sorry als ik het verkeerd schrijf) het heeft PB hem dan met de vraag Reageren
Verrity Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is Verrity SCF Administrator. Maar goed. Hiervoor kan ik u trouwens doorverwijzen naar Woetsha (ex- SCF Administrator.) Hij heeft dat soort dingen geregeld. Wat ik grappig vind is dat: Jij bezoekte mijn forum Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is Verrity SCF Administrator.Maar goed. Hiervoor kan ik u trouwens doorverwijzen naar Woetsha (ex- SCF Administrator.) Hij heeft dat soort dingen geregeld. Wat ik grappig vind is dat: Jij bezoekte mijn forum Ik heb hem al een PB gestuurd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.