Jump to content

MULTI GTA


janjoker

Wie zou graag een multiplayer GTA wille hebben?  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie zou graag een multiplayer GTA wille hebben?

    • Ja graag
      37
    • Nee lat maar zitten
      7
    • Ja maar alleen gespitst scherm.
      15
    • Ja, maar beperkt
      2


Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morpheus 83

    2

  • Baffie

    2

  • lunatic_gamer

    2

  • Trax

    1

  • 2 weken later...

ik speel vaak multiplayer met een kameraad en dat is wel lachen, lekker knallen en vliegen en scheuren en elkaar in elkaar slaan, dus van mij mag het wel in gta next komen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft heel erg graag, meteen bij het spel inbegrepen. Niet zoals MTA3 en MTA Vice City. Die zijn ook goed, maar geen producht van R*. Als R* die er nu wel in zou zetten, was die waarschijnlijk meteen goed en hoefden er niet eerst BETA versies uit te komen. Lijkt me echt cool; als complete gangs het tegen elkaar opnemen. Ik heb het wel eens met MOHAA gedaan, dat vond ik al cool. Dít lijkt me nóg mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel cool als er naast een multiplayer ook gewoon een optie voor 2 spelers is. Zo snel mogelijk missies doen en zoveel mogelijk gangs achter je zien te krijgen. Als alles gedaan is door de spelers: There's nothing better than an traditional old-fashioned gangwar. (Avery Carrington; Two Big Hit; GTA Vice City) Lijkt me echt mooi, op het vliegveld 2 enorme legers die even een gangoorlog gaan uitvechten. Prachtig!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...