Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 hallo ik heb zojuist een nieuwe ps2 gehaald met ingebouwde network adapter nu is men vraag moet je de cd erbij halen voor de instellingen enzo of kun je die gratis ophalen hij zat niet bij de doos etzelfde ook over de kabel moet je die er ook bij kopen greetz mastermind Reageren
janjoker Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Waarom staat dat in dit forum heeft toch niks met GTA te maken! <_< Reageren
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 dat snap ik maar ht is zo dat de meesten hier een ps2 hebben dus het lijkt me logisch dat ik het hier neer zet Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 moet je eens in de media markt ofzo gaan vragen of in zo soorten winkels daar weten ze dat wel!!! zorg maar dat je ne goede modem hebt !! want ik heb ook een adaptor maar onze modem is niet geod daarvoor Reageren
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 een goede modem zo gauw ik het weet heel goed van athome super snel internet geen problemen dus zal wel goed gaan thnx alvast mzzl Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Verplaatst naar computer talking. Reageren
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 en waar zit dat? :huh: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 en waar zit dat? :huh: Je zit er nu al :-) GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! --» Gtagames.nl ----» Computer talking Reageren
Timotees Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) mastermind, als het goed is heb je bij je ps2 een boekje gekregen met allemaal blaadjes om te registreren, in verschillende talen. dat heb ik ook gedaan, en dan krijg je een cd voor de network adaptor en een zootje demo's timotees EDIT: maar ik wacht er nog steeds op, onderhand al een maand ( heeft iemand anders wel al geregistreerd en wat ontvangen?) Bewerkt: 31 december 2004 door timotees Reageren
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 zit dus niet goed met die ps2 Reageren
The Godfather Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 EDIT: maar ik wacht er nog steeds op, onderhand al een maand( heeft iemand anders wel al geregistreerd en wat ontvangen?) ja dat duurt nogal een tijdje bij sony...ik had ook 2 maanden moeten wachten voordat ik me demo cd kreeg (in die tussentijd heb ik 6 spellen gekocht...dus ik heb die demo nooit gespeeld ) Reageren
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik wil niet veel zeggen maar die spellen kosten toch duur? Reageren
Timotees Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 EDIT: maar ik wacht er nog steeds op, onderhand al een maand( heeft iemand anders wel al geregistreerd en wat ontvangen?) ja dat duurt nogal een tijdje bij sony...ik had ook 2 maanden moeten wachten voordat ik me demo cd kreeg (in die tussentijd heb ik 6 spellen gekocht...dus ik heb die demo nooit gespeeld ) ok godfather, dan wacht ik nog even timotees Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.