M4X Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Onderwerp: The Darkness Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Liefst binnen een weekje. Ik lever mijn design in na die van jouw. Wie wilt er?
AreZzo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik wist niet of je de groep, het game of gewoon algemeen darkness bedoelde, maar ik heb nog eens een grungestijl gedaan met de groep. Het is al een paar maand geleden dat ik nog grunge gemaakt heb . Zeg maar of je hem goed vind, zoja, post de jouwe maar .
M4X Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Geen probleem hoor Arezzo, eigenlijk bedoelde ik de game maar dat maakt niet uit Hier mijn sigje: Veel succes Bewerkt: 2 september 2007 door M4X
AreZzo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ah het spel dus Nou ja, denk dat jij deze wel wint met jou signature, maar laten we maar afwachten Offtopic: Speel jij het spel zelf? heb er eens een preview van gezien op tv en het leek wel goed
adaox Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik stem op AreZzo. Heb er wel een tijdje over moeten nadenken maar heb gekozen voor de grunge-stijl van AreZzo, niet dat de andere niet mooi is, maar ik vind de render nog net iets beter samenhoren dan de andere sig. Dit wil niet zeggen dat de andere niet mooi is! Integendeel!
.Antonio Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Voor mij is het duidelijk, mijn stem gaat naar M4X. De signature van M4X heeft veel meer de sfeer van The Darkness. Die van Arezzo is veels te druk en geeft een niet zo lekkere sfeer. Ook vind ik het logo van The Darkness heel mooi uitgenkipt bij M4X en erin gezit. Bij Arezzo vind ik de text Ar. niet mooi terwijl ik de text bij M4X wel veel mooier vindt . Ik vind dat ik zo wel genoeg gezegt heb . Stem --> M4X
Eros Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Ik zal mijn stem ook maar eens uitbrengen hier. Ik zal beginnen bij, AreZzo. Ik vind jou signature rommelig. Ik vind de brushes helemaal niet goed gelukt, en het grunge-effect komt niet goed over bij mij. De render past opzich wel goed bij de achtergrond, maar hij is te veel ingeblend. Tekst vind ik zwakjes gedaan, past ook niet bij de rest. Vind dit dus geen mooie signature. De signature van M4X oogt heel mooi. De signature is proper gedaan, en hij heeft met een paar effecten het geheel heel mooi laten worden. Alles past bij elkaar, render is proper ingeblend, Darkness is heel mooi geplaatst en zijn naam staat een beetje op de achtergrond niet te duidelijk maar net goed. Mijn stem gaat dus overduidelijk naar M4X. Nog veel succes beide! Bewerkt: 4 september 2007 door Eros
.Levi. Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Winnaar M4X +1 punt. Verliezer AreZzo, gelukkig geen minpunt aangezien je nog niet in de ranking staat. Succes verder met jullie volgende battles. Topic closed en ranking updated.
Recommended Posts