Beerschot13 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hoi, iedereen! Ik heb sinds kort Vice City Stories gekocht, maar ik heb een probleem. Eerst en vooral begrijp ik niet goed de bedoeling van het empire bulding? Dus, wat is de bedoeling hiervan? En is het dan de bedoeling dat je op elk building dat je verovert van een andere gang, iets anders neerzet? Nu, mijn tweede vraag, ik heb bij het empire building de missie Loan Shark gedaan. De eerste keer had ik 11/15 voltooid toen ik busted was, nu de keer erna speel ik diezelfde missie, ze begint vanaf 11/15, ik haal dan 15/15, ik laat de resterende tijd wegtikken, en er komt op m'n scherm dat de missie niet gelukt is. Iemand een woordje uitleg? Thanks! Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Eerst en vooral begrijp ik niet goed de bedoeling van het empire bulding? Dus, wat is de bedoeling hiervan? Met Empire Building heb je de mogelijkheid om eigen bedrijven te starten en dus een heel imperium te creëren. En is het dan de bedoeling dat je op elk building dat je verovert van een andere gang, iets anders neerzet? Je hebt zes verschillende bedrijf-types: "Protection Racket", "Loan Shark", "Prostitution", "Drugs", "Smuggling" en "Robbery". Als een vijandelijke bende een bedrijf heeft met bijvoorbeeld het type "Protection Racket", dan kun je (als je het veroverd hebt) als je wilt ditzelfde type kiezen om verder te leiden, maar je kunt ook een ander type kiezen. Dat maakt helemaal niets uit, dat is je eigen keuze. Nu, mijn tweede vraag, ik heb bij het empire building de missie Loan Shark gedaan. De eerste keer had ik 11/15 voltooid toen ik busted was, nu de keer erna speel ik diezelfde missie, ze begint vanaf 11/15, ik haal dan 15/15, ik laat de resterende tijd wegtikken, en er komt op m'n scherm dat de missie niet gelukt is. Iemand een woordje uitleg? Je moet er ook niet voor zorgen dat je de missie faalt (je faalt namelijk de missies als je niet meer genoeg tijd hebt), je moet gewoon de missie beëindigen. Dat doe je door tweemaal op de -toets te drukken. Als je dus 15/15 missies hebt gedaan, kun je gewoon de missie beëindigen en komt er in beeld te staan: "Mission Passed!" Veel succes verder. Reageren
dupree Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hoi, iedereen!Ik heb sinds kort Vice City Stories gekocht, maar ik heb een probleem. Eerst en vooral begrijp ik niet goed de bedoeling van het empire bulding? Dus, wat is de bedoeling hiervan? En is het dan de bedoeling dat je op elk building dat je verovert van een andere gang, iets anders neerzet? Nu, mijn tweede vraag, ik heb bij het empire building de missie Loan Shark gedaan. De eerste keer had ik 11/15 voltooid toen ik busted was, nu de keer erna speel ik diezelfde missie, ze begint vanaf 11/15, ik haal dan 15/15, ik laat de resterende tijd wegtikken, en er komt op m'n scherm dat de missie niet gelukt is. Iemand een woordje uitleg? Thanks! [size als je level 15 hebt behaald moet je de misie gewoon uitschakelen er komt geen misie passend bij empire bulding >>> Door SummerBase: Er is al antwoord gegeven op deze vraag, laat het topic vanaf hier maar rusten, tenzij er vragen gesteld worden natuurlijk. <<< Reageren
dupree Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 wat is long shark eigelijk of wat betekent dat? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Bump en dubbelpost Een Loan Shark is een Empire Building. Bij een Loan Shark leen je geld uit aan mensen. Hiervoor moet je ook een aantal missies doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.