Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik de laatste versie aanklik dus een kale gta met alleen maar de n00bmode en hij is geinstaleerd, ik start san andreas op en ik ga naar de seasparrow,druk ik op numlock0 dan hoort de seasparrow te schieten maar dan zie ik mijn control panel kan iemand mij helpen _O_

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:
oke dat probleem is opgelost en weet iemand ook hoe de noobmode samengaat met een 100% savegame

Door er één te downloaden. De n00bmode overschrijdt namelijk het bestand 'main.scm' en als dat bestand vervangen wordt, zal je huidige savegame die gespeeld is op je originele 'main.scm' het niet meer doen. Ik raad je aan de n00bmode savegame te downloaden, die dus gespeeld is op de 'main.scm' van de n00bmode en het dus gewoon moet doet. Je download overigens de savegame hier. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je het naar de volgende map: 'Mijn documenten' > 'GTA San Andreas User Files'. Succes! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...