kelwin Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) als ik de laatste versie aanklik dus een kale gta met alleen maar de n00bmode en hij is geinstaleerd, ik start san andreas op en ik ga naar de seasparrow,druk ik op numlock0 dan hoort de seasparrow te schieten maar dan zie ik mijn control panel kan iemand mij helpen Bewerkt: 1 oktober 2007 door kelwin Reageren
-eend- Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Zet je 2e wapen is op een andere toets Reageren
kelwin Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 oke dat probleem is opgelost en weet iemand ook hoe de noobmode samengaat met een 100% savegame Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 oke dat probleem is opgelost en weet iemand ook hoe de noobmode samengaat met een 100% savegame Door er één te downloaden. De n00bmode overschrijdt namelijk het bestand 'main.scm' en als dat bestand vervangen wordt, zal je huidige savegame die gespeeld is op je originele 'main.scm' het niet meer doen. Ik raad je aan de n00bmode savegame te downloaden, die dus gespeeld is op de 'main.scm' van de n00bmode en het dus gewoon moet doet. Je download overigens de savegame hier. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je het naar de volgende map: 'Mijn documenten' > 'GTA San Andreas User Files'. Succes! Reageren
kelwin Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 die link die jij mij geeft doet het niet,matthijs Reageren
ikt Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Wrong url zie ik. Maar nogmaals: Hier vind je de savegames voor GTA SA: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...s&showcat=4 En hier vind je de n00bmode: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1035 Op GTAGames staatt de 100% save er namelijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.