mixie100 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 hallo ik heb hier een vraag,hoe kan ik online heb je daar iets voor nodig ik heb een internet lijn van 100 mbs/s als j internet aan klikt dus hij is snel genoeg maar ho moet ik online graag in stappen uitleggen plss Reageren
Wesley Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hoi Mixie, Ten eerste raad ik je het aan om de patch te installeren Klik hier om te downloaden (Dit is een vertrouwde website). Als het goed is en als je geen fouten hebt gemaakt kun je nu zonder enige probleem online spelen, ga verder gewoon naar "Multiplayer", en daarna klik je op een server. Nu kun je gewoon lekker en rustig online spelen. Veel plezier Reageren
mixie100 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 nou heb ik nog een vraag welke patch de incremental of de server incrmental Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.