Jump to content

mod voo ipbfree

Recommended Posts

Geplaatst:

is er een mod zodat je met ipbfree na zoveel posts zelf iets in kan vullen

BIJ DE RANGEN

>>> Door SummerBase: Doe nou eens normaal? ;) Niet in grote letters typen, want schreeuwen doe je maar op straat.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt waar bij jou "Staatsbank overvaller" en bij mij "De Forumcoureur" staat? Ik weet niet zeker of dit werkt op IPBfree, maar in ieder geval wel op InvisionFree. Ga naar het Admin Control Panel, klik onder System Settings op User Profiles. Dan vul je achter Number of posts a member must have over before allowing them to change their member title? het aantal posts in dat een lid nodig heeft. Klik onderaan op Submit en heb er veel plezier van! :bier:

Bewerkt: door Thundercover

waar staat system settings

laat maar algevonden

hoe verander je hem dan

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:
(...)

hoe verander je hem dan

(...) klik onder System Settings op User Profiles. Dan vul je achter Number of posts a member must have over before allowing them to change their member title? het aantal posts in dat een lid nodig heeft. Klik onderaan op Submit en heb er veel plezier van! :bier:

Klik dus niet op System Settings (wat als het goed is in het menu links staat), maar op User Profiles. Dan verschijnen rechts een heleboel instellingen en moet je achter Number of posts a member must have over before allowing them to change their member title? het getal veranderen.

ik bedoel hoe vereander ik hem als memder(lid), in je profiel.....

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Dat kan zeker wel, alleen moet dus het aantal posts achter Number of posts a member must have over before allowing them to change their member title? veranderd worden. Dit staat zo goed als bovenaan. Als iemand dan dat aantal posts bereikt, kan deze de member title veranderen.

Als je de rangen zoals Superlid, Lid en Administrator wil wijzigen, moet je onder Users and Groups op Manage User Groups klikken. Hier kan je nieuwe groepen toevoegen. Standaard member titles kunnen worden veranderd en toegevoegd bij User Title/Ranks, eveneens te vinden onder Users and Groups.

Als lid kan je member title veranderen via het User Control Panel of My Controls. Daarna klik je op Edit Profile info en kan je bovenaan je member title veranderen. Je moet meer dan het benodigde aantal posts hebben.

Als hier niet tussen zit wat je bedoelt, moet je je vraag wat duidelijker stellen. Succes! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...