Jump to content

Alles ivm producen


DJCrixus

Recommended Posts

WWW.PRODUCEFACTORY.BE

Hey :) ,

dit is een forum van ik en een vriend,

we hebben dit project samen opgestart om met andere mensen te spreken over muziek, producen, en natuurlijk ook wat off topic chit..

Ik post deze link hier omdat ik zie dat hier een aantal muziek liefhebbers - producers - misschien zelfs dj's zitten.

Als je interesse hebt voor het soort muziek qua genre's: Jump, Hardstyle, Hardcore, Harddance, Trance, Elektro, Groove, Progressive, Minimal, dan moet je u zeker op ons forum registeren!

Registratie is volledig gratis

En het forum is legaal !

Er zijn nog niet super veel leden, da's omdat het forum nog maar 2 weken bestaat.

Het forum is ook nog niet af qua modificaties (dat kan je lezen in het nieuws topic)

We hebben wat bekende mensen op ons forum zoals: Casaya (moderator), DJ W4CKO, A.T.P, DJ Jones, Fenix en noem maar op!!

--

Groetjes en see you op het forum! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je plezier niet bederven hoor maar ik denk dat je lichtjes je lak geeft aan onze forum regels. Het is namelijk een tikkeltje verboden om reclame te maken , een link in je signature mag maar geen geheel toppic met alle toeters en bellen ( Aldus .Levi) ... Als je wilt recruiten kan dat in Gang And Corporations -> Recruitment. Maar dat is iets anders dan een forum lol :puh:, Anderzijds wens ik je veel succes toe met je forum en zo te zien heeft het al een aardig zooitje leden . Veel plezier op dit forum dan :)

(Niet modachtig bedoelt, ik vervul de taken van een normaal lid ;) )

IB

Edit: Corect me if i'm wrong...

PS: Je kan ook naar Computer Talk -> Webdesign en Programmeren gaan als je kleine probleemjes ondervind met je forum ^_^

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...