theking1865 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hee, als ik gta sa opstart en wil gaan spelen (speel scherm dus), dan komen er allerlei letters door het scherm en knippert het allemaal :s. Wat kan ik hier aan doen ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Dit is een veel voorkomend probleem, ik heb er zelf ook mee te maken gehad. Dit ligt aan de stuurprogramma's (drivers) van je videokaart. Probeer de laatste / nieuwste drivers van je videokaart te installeren. Er zijn twee manieren om dat te doen, door windows of door zelf te zoeken naar een update van je drivers. Met windows: Configuratiescherm > Systeem > Apparaatbeheer Je ziet nu een lijst met apparaten die op je PC zijn aangesloten, (dubbel)klik op 'Beeldschermadapters', je ziet nu de naam van de grafische kaart in je PC. Klik met de rechtermuisknop op de grafische kaart en klik op 'Stuurprogramma's bijwerken'. Laat nu windows op het internet zoeken naar nieuwere drivers (stuurprogramma's), als ze worden gevonden worden ze automatisch geïnstalleerd. Het is geen garantie dat windows ook daadwerkelijk de allernieuwste drivers zal vinden, om er zeker van te zijn dat jij de allerlaatste (nieuwste) drivers hebt kan je het beste naar de website gaan v/d fabrikant van de grafische kaart. Als je de eerste twee stappen hierboven volgt heb je dus de naam van de grafische kaart gevonden. Je kan met deze naam of alleen de naam van de fabrikant m.b.v. een zoekmachine op zoek gaan naar de website en daar de laatste drivers downloaden. Deze moet je dan wel zelf handmatig installeren. Ik hoop dat het lukt, veel succes Reageren
osmgek11 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 wat voor videokaart heb je dat kan je zo zien naar start > uitvoeren > dxdiag > en dan tabblad beeldscherm als je aan het spelen ben moet je dit doen naar pauze menu > options > display setup > advanced > draw distance kijk naar draw distance als hij vol staat moet je hem uit doen als dat niet werkt moet je dit doen naar pauze menu > options > display setup > advanced > resolution je zal hem waarschijnlijk op ×16 hebben maar dat moet je dan op ×32 zetten en als dat nog niet werkt dan zeg je het maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.