Jump to content

Website


-Omar-

Recommended Posts

Ik heb een vraag namelijk Woetsha heeft een mooie site over GTA.

Alleen dat is haast hetzelfde als gtagames.nl. Ik post de link als het mag Hier is ie alleen nu is me vraag met wat heeft hij het gemaakt moet je ervoor betalen of hoe is het gemaakt=

Welke site Freewebs=

ALvast bedankt :tu:

MVG gtaman122 :sigaar:

Bewerkt: door gtaman122
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft gewoon bij IPBfree.com een forum aangemaakt en vervolgens bij ssr.be een verkort domein aangemaakt. Daarnaast lijkt het mij handiger om dit soort dingen gewoon aan die persoon, in dit geval Woetsha, te vragen, anders komen hier alleen maar zinloze gissingen, terwijl hij het het beste weet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat soort mensen kun je nooit tegen gaan. Daarnaast is het moeilijk om een forum heel anders te maken dan het al is (ookal kan dat wel). Want alles is op volgorde. Maar Corporations was toch ook eerder op gtaforums.com? En Wist je dat is toch net hetzelfde als WikiPedia? En uitgelicht ook? En opzich is ieder forum ongeveer gelijk, uitzondering op forums die andere namen verzinnen.

Maargoed, leuk is het natuurlijk niet.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel niet het forum wat erin zit maar de website de pagina waar je als eerste op kom met Welkom enzo En het nieuws enz.

Dat heet een portal. Als je een forum hebt bij IPBfree.com, dan staat er links bovenaan je forum de tekst Site Portal. Dan kom je op zo'n pagina met nieuws en welkom erop. In het Admin Control Panel kan je via General configuration achter Use IP Dynamic Portal as your home page? aanvinken of je het portal als startpagina van je forum wilt gebruiken (zoals GTAgames.nl) of juist niet (zoals GTAforum.nl). Als het goed is, kan je de indeling van het portal wijzigen, maar ik kan even niet zo snel vinden waar precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel niet het forum wat erin zit maar de website de pagina waar je als eerste op kom met Welkom enzo En het nieuws enz.

Dat heet een portal. Als je een forum hebt bij IPBfree.com, dan staat er links bovenaan je forum de tekst Site Portal. Dan kom je op zo'n pagina met nieuws en welkom erop. In het Admin Control Panel kan je via General configuration achter Use IP Dynamic Portal as your home page? aanvinken of je het portal als startpagina van je forum wilt gebruiken (zoals GTAgames.nl) of juist niet (zoals GTAforum.nl). Als het goed is, kan je de indeling van het portal wijzigen, maar ik kan even niet zo snel vinden waar precies.

Ik heb het gevoel dat jullie me niet snappen!

Ik wil weten hoe je zn site krijg want als ik doe wat je zeg en ik ga naar me forum is het hetzelfe als altijd ^_^ . Ik wil weten hoe hij dat doet met het nieuws ik heb hem al een pm gestuurt alleen hij is al 2 dagen offline...

Edit: Ik heb het :puh:

Alleen hoe doe je dat je welkom rkijgt en het nieuws en dat je er dingen opkrijt ik heb dan zn leeg ding. En van die weet je dat.

Bewerkt: door gtaman122
Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuws weet ik alleen en ook de welkomsttekst.

Je maakt een Subforum aan bij je Forum zoals bijvoorbeeld: ''Nieuws''.

Dan verwijs je het naar je Portal. Dat doe je zo:

System Settings -> IPDynamic Lite Set-up -> en bij:

''Forums to export articles from...''

Zet je het nummer van de Subfora die je hebt aangemaakt! Let op: Nummer. Niet naam!

Stel:

Je hebt forums:

Categorie naam: hallo

Subforum: hihi1

Subforum: hihi2

Subforum: hihi3

En jou nieuws wil je bij ''hihi3'' plaatsen, moet je bij ''Forums to export articles from...'' een 3 zetten. Snappie? Dus je hebt bijvoorbeeld je Forums:

- Categorie1

- Categorie2

- Categorie3

En jij wilt je nieuws posten in Cat. 3, dan moet je er een 3 bij zetten.

Hoe maak je en welkoms tekst? Maak gewoon een onderwerp aan zoals: Welkom, en maak het sticky zodat het altijd boven blijft.

Ik ga nu slapen want ben ontzettend moe, ik kom morgen nog hier even kijken.

:cya:

Succes.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuws weet ik alleen en ook de welkomsttekst.

Je maakt een Subforum aan bij je Forum zoals bijvoorbeeld: ''Nieuws''.

Dan verwijs je het naar je Portal. Dat doe je zo:

System Settings -> IPDynamic Lite Set-up -> en bij:

''Forums to export articles from...''

Zet je het nummer van de Subfora die je hebt aangemaakt! Let op: Nummer. Niet naam!

Stel:

Je hebt forums:

Categorie naam: hallo

Subforum: hihi1

Subforum: hihi2

Subforum: hihi3

En jou nieuws wil je bij ''hihi3'' plaatsen, moet je bij ''Forums to export articles from...'' een 3 zetten. Snappie? Dus je hebt bijvoorbeeld je Forums:

- Categorie1

- Categorie2

- Categorie3

En jij wilt je nieuws posten in Cat. 3, dan moet je er een 3 bij zetten.

Hoe maak je en welkoms tekst? Maak gewoon een onderwerp aan zoals: Welkom, en maak het sticky zodat het altijd boven blijft.

Ik ga nu slapen want ben ontzettend moe, ik kom morgen nog hier even kijken.

:cya:

Succes.

het lukt wel aardig allleen ik snap die puntentelling niet maar ik heb 10 categorien en ik van de 10e cotegorie het zesde topic hoe moet ik dan dan instellen?

En kan ik ook een forum aanmaken die alleen de admin kan lezen en posten uploaden reageren enz en dat gasten leden mega leden globa moderators moderators het niet kunnen zien alleen de root admin die kan dan posten en dat staat dan op de voorpagina want bij gtaggames zie je ook dit als je de site opkom:

Welkom op GTAGames.nl, de grootste en gezelligste Grand Theft Auto fansite van Nederland. Op deze website vind je allerlei informatie, nieuwsberichten, downloads en niet te vergeten onze uitgebreide walkthrough over de gehele Grand Theft Auto reeks.

Op ons forum staan dagelijks vele leden paraat om je te helpen met vragen, en uiteraard ben je voor een gezellig praatje ook van harte welkom. Wanneer je deel uit wil maken van de grootste Nederlandse GTA community, kun je je snel en gratis registreren om lid te worden.

Alleen ik zie dat nergens op het forum staan ;) dus hun hebben denk ook ietsn dat ze het op het forum niet kunnen lezen op de voorpagina wel.

MVG gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de Forums tellen niet de categorien.

Dus stel:

Categorienaam

forum1

forum2

forum3

Categorienaam2

forum4

forum5

forum6

En je wilt het bij ''forum5'', dan moet je tellen van forum1 naar forum5. Dus 5. :puh:

En als je daar een nieuwe topic opent die bijvoorbeeld: Welkom heet, dan kan je hem Pinnen (vastprikken, vastmaken) zodat hij altijd boven blijft. Dat word dan je welkomst bericht.

Andere nieuwsjes komen daaronder maar die moet je niet sticky maken.

Klopt, dat zie ik ook nergens staan, volgens mij hebben zij het ook met een script gemaakt.

Als je een forum verbergt (hide) en daar de nieuws in post of de welkomsttekst, dan zien de leden dat niet alleen de admins of degene die erin kunnen volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Via PB/PM opgelost.

Voor degene die het nog niet weten:

System Settings -> IPDynamic Lite Set-up -> en bij:

''Forums to export articles from...''

Zet je het nummer van de Subfora die je hebt aangemaakt! Let op: Nummer. Niet naam!

Stel:

Je hebt forums:

Categorie naam: hallo

Subforum: hihi1

Subforum: hihi2

Subforum: hihi3

En jou nieuws wil je bij ''hihi3'' plaatsen, moet je bij ''Forums to export articles from...'' een 3 zetten. Snappie? Dus je hebt bijvoorbeeld je Forums:

- Categorie1

- Categorie2

- Categorie3

En jij wilt je nieuws posten in Cat. 3, dan moet je er een 3 bij zetten.

Hoe maak je en welkoms tekst? Maak gewoon een onderwerp aan zoals: Welkom, en maak het sticky zodat het altijd boven blijft.

Let wel op:

Subfora's werken niet!

Dus:

Categorie

+forum (1)

+forum (2)

-forumpje (1)

(Zie ''forumpje'') Ookal doe je 2,1.

Hoe je dat wel kan doen weet ik echt niet, misschien dat het wel kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens/meisjes ( anders worden Dutchy en Mirr boos ^_^ just kidding )

Ik wil graag weten hoe je een Disclaimer maakt zn ding van de rechten Woetsha had dat wel op ze site zelf getypt ik weet niet hoe je dat moet doen :N .

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt :tu:

MVG,

gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...