Verrity Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb geen idee hoe je een skin op je forum kunt maken ik heb wel een gezien op Invison Free. Maar ik heb geen idee hoe ik heb upgeload ofzo krijg.. Reageren
Argon Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik heb geen idee hoe je een skin op je forum kunt maken ik heb wel een gezien op Invison Free.Maar ik heb geen idee hoe ik heb upgeload ofzo krijg.. Als je IPBFree/InvisionFree/ander gratis forum dat voor jouw gehost wordt via een site gebruikt, kan je zelf geen skins uploaden. Als je andere forum software gebruikt moet je het even zeggen want dit verschilt van forum software tot forum software. (Geef meer info ... het is erg lastig als je snel je probleem typt en de helft weglaat voor mensen om je te helpen...) Reageren
Verrity Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Het is al gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.