Jump to content

Licht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las net een topic over lampen aan en uit doen. Ik heb die mod dus gedownload. Maar het werkt bij mij dus niet. Ligt het eraan welke versie ik heb? Of iets met mijn mods?

Geplaatst:
Ik las net een topic over lampen aan en uit doen. Ik heb die mod dus gedownload. Maar het werkt bij mij dus niet. Ligt het eraan welke versie ik heb? Of iets met mijn mods?

In welk opzicht werkt hij niet? Geeft hij een foutmelding en start hij niet op, of doet de betreffende functie van de mod het niet? Persoonlijk ga ik uit van het eerste, aangezien hier vaak iets over het hoofd gezien wordt. Zodra je het bestand 'main.scm' namelijk vervangt, dien je ten alle tijde een nieuw spel te beginnen. Je oude savegames zullen het dus niet doen, totdat je natuurlijk het back-up bestand weer op zijn oude plek neerzet. Mocht dit het niet zijn, geef dan even iets meer info over hetgeen fout gaat. :)

Geplaatst:

In welk opzicht werkt hij niet? Geeft hij een foutmelding en start hij niet op, of doet de betreffende functie van de mod het niet? Persoonlijk ga ik uit van het eerste, aangezien hier vaak iets over het hoofd gezien wordt. Zodra je het bestand 'main.scm' namelijk vervangt, dien je ten alle tijde een nieuw spel te beginnen. Je oude savegames zullen het dus niet doen, totdat je natuurlijk het back-up bestand weer op zijn oude plek neerzet. Mocht dit het niet zijn, geef dan even iets meer info over hetgeen fout gaat. :)

Nee gewoon, hij start wel op maar zodra ik op 'L' duw werkt niks :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...