8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Mijn raadsels: (Soms komt er 1 bij) Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 1. Het 2e stoplicht (dit heb ik wel nagekeken) 2. In Shoreside Vale, Cochrane Dam Area aan de zijkant van Import Export Garage! (deze niet) Best makkelijk, 8-Ball! Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Er komen moeilijkere, ehh, bij 2 bedoel ik de plaatsnaam. Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Er komen moeilijkere, ehh, bij 2 bedoel ik de plaatsnaam. Oh nee wacht, dat is in Pike Creek, nu zie ik het aan de mini map onderin beeld! Foutjuhh.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Haha, fout! het is echt heel makkelijk, als je goed kijkt! Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Haha, fout! het is echt heel makkelijk, als je goed kijkt! Ik zou het echt niet weten, ik ben er zo zeker van dat het Pike Creek is.. Portland Harbor is mijn laatste optie..! EDIT: 3. Je bent boven de blauwe hel, dat zie ik aan het beeld dat ondersteboven gespiegeld is.. Is het op Francis Inter. Airpot?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Als er nog 2 het niet weten zeg ik het! Er is trouwens een nieuwe moeilijke bij! Edit: 3 is goed, maar hoe kom je er? dat weet niemand! Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Je hebt ooit eens een topic geplaatst over iets dergelijks op Francis Inter. Airport.. Je moest op een helikopter platform gaan staan en rennen, zo iets was het.. Klopt dit?? En 2 is zeker te weten Pike Creek, kan niet anders..! * Goed idee trouwens, gewoon een nieuw raadsel beginnen in dezelfde topic! Zo kun je oneindig doorgaan! Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 1. Het 2e stoplicht (dit heb ik wel nagekeken)2. In Shoreside Vale, Cochrane Dam Area aan de zijkant van Import Export Garage! (deze niet) Best makkelijk, 8-Ball! Het is niet langs de zijkant van de import/export garage! Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Nee, dat klopt.. Het is volgens mij de Fish Turtle Factory en Co. ofzo iets, ik weet in ieder geval wel welk gebouw dat daar is Reageren
jos2 Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Die laatste (4e) is bij die missie van die gast met 1 arm. Deze is in level 2 (Staunton Island) en bij de ingang van de grote tunnel. Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Jos2 heeft het antwoord: Goed! . Geraden plaatjes: 1 en 4. Edit: Hij was makkelijk door de Radar! ik ga eens een moeilijke erin zetten die niemand weet, bijna niemand weet nummer 3. Reageren
jos2 Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Die 3e is op de grote tunnel, onder de grond, in de buurt van het vliegveld in shoreside vale. Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Jaaaa, dat is makkelijk, maar kun je mij vertellen HOE je erkomt? Reageren
jos2 Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Uuuhm, goeie vraag. Ik ben er wel eens geweest, maar weet zo niet meer hoe. Ik zal het wel even zeggen als ik het weer weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.