Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Jos2 heeft het antwoord: Goed! . Geraden plaatjes: 1 en 4.Edit: Hij was makkelijk door de Radar! ik ga eens een moeilijke erin zetten die niemand weet, bijna niemand weet nummer 3. 3. Je hebt ooit eens een topic geplaatst over iets dergelijks op Francis Inter. Airport.. Je moest op een helikopter platform gaan staan en rennen, zo iets was het.. Klopt dit?? En 2 is zeker te weten Pike Creek, kan niet anders..! Zijn deze antwoorden goed?? 2 weet ik zeker! Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Jos2 heeft het antwoord: Goed! . Geraden plaatjes: 1 en 4.Edit: Hij was makkelijk door de Radar! ik ga eens een moeilijke erin zetten die niemand weet, bijna niemand weet nummer 3. 3. Je hebt ooit eens een topic geplaatst over iets dergelijks op Francis Inter. Airport.. Je moest op een helikopter platform gaan staan en rennen, zo iets was het.. Klopt dit?? En 2 is zeker te weten Pike Creek, kan niet anders..! Zijn deze antwoorden goed?? 2 weet ik zeker! 2 is niet in Pike Creek. Die ander onderwerp is ervan ja! :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Waar is 2 dan?? Vertel het me maar, en ik rijd erheen.. Ik weet zeker dat het in Pike Creek is!!! Het kan gewoon echt niet anders!! Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Oke, het is in Wichita Gardens! Een ministuk! Ik noem het daarom ook: het kleine stuk van Wichita Gardens! Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Jaaah, ok maar ik dacht natuurlijk dat het Pike Creek was omdat dat gebouw wel in Pike Creek staat! Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 ja, dat was nou de raadsel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.