Master-mind Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik heb al heel wat territorium ingenomen maar ben nog steeds niks verder ik heb nu 35 % nog steeds geen nieuwe missie's doe ik wat verkeerd ofzow? ik zag wel dat na een paar keer er een balkje kwam met respect als je op l1 drukt in het spel krijg je ook een balkje met bovenaan ook een respect balk die had ik al vol voordat ik naar san fierro ging maar nu zie ik dat er nog een balkje is met respect namelijk in het optiescherm moet ik eerst die respect balk vol hebben in het optiemenu? ( ik word een beetje gek van dat terri overnemen ) alvast bedankt Reageren
Master-mind Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 moet ik eerst weer terug ergens anders een missie doen? help Reageren
Lennert Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Niet dubbelposten. Welke missie heb je als laatste gedaan? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Nieuw onderwerp samengevoegd met dit onderwerp. Waarom heb je een 2e topic over dezelfde vraag gemaakt? Is iig. niet toegestaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.