Jump to content

Bodybacks,ufo's,ghost cars, leatherface

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag net een filmpje op Youtube dat er verschillende geheimen in SA zitten.

Bij de helft vraag ik me af of R* ze wel echt erin heeft gezet.

Ben helaas link van het filmpje kwijt. Maar is iemand ooit een keer een ufo tegen gekomen. En is iemand ooit leatherface tegengekomen? Die zit in een regenachtige nacht in die rolstoel die op de pier staat. Weet niet welk dorpje. IS dit waar of onzin?

Geplaatst:

Bodybacks en ghost cars heb ik gezien.

het schijnt dat ufo's niet waar is, maar mensen hebben het wel over rolstoel in panopticon ofsoiets en dat ze ontwijken.

daar hadden ze het tenminste over in topic: engste plek in sa.

:tu:

Geplaatst:
Staat niks over rolstoelen op.
Via mijn derde gegeven link, had je op deze pagina uit kunnen komen. Hier kun je wat informatie vinden over de betreffende rolstoel, wat dus geen verband met Leatherface heeft. In GTA: San Andreas heeft Leatherface overigens nergens een verband mee, aangezien hij gewoonweg niet bestaat.
Geplaatst:
Via mijn derde gegeven link, had je op deze pagina uit kunnen komen. Hier kun je wat informatie vinden over de betreffende rolstoel, wat dus geen verband met Leatherface heeft. In GTA: San Andreas heeft Leatherface overigens nergens een verband mee, aangezien hij gewoonweg niet bestaat.

Ja nou dan das niet dezelfde site die je nu geeft :bonk:

Geplaatst:

Ja nou dan das niet dezelfde site die je nu geeft :bonk:

Hij bedoeld dat je via die 3de link op de de pagina van die andere kan komen door bij easter eggs op Palomino Creek te kliken. :)

• 6 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige regenachtige en stormachtige nachten onderzocht. :Y Maar niks gezien. :N (behalve een Vortex een Ghost Glendale)

Bewerkt: door GTASanBanana's
Geplaatst:
ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige rengenachtige en stormachtige nachten onderzocht. :Y Maar niks gezien. :N (behalve een Vortex een Ghost Glendale)
Je bumpt nu een topic van meer dan een half jaar. En dat je niks hebt kunnen vinden lijkt me ook logsich. Het is niet meer dan een mythe. ;)
Geplaatst:
ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige rengenachtige en stormachtige nachten onderzocht. :Y Maar niks gezien. :N (behalve een Vortex een Ghost Glendale)

Inderdaad, Leatherface en al die andere verzonnen personages bestaan simpelweg niet. Zoals Bling al in Augustus aangaf; het zijn grotendeels modificaties die je op youtube ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...