Silverbullet Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik zag net een filmpje op Youtube dat er verschillende geheimen in SA zitten. Bij de helft vraag ik me af of R* ze wel echt erin heeft gezet. Ben helaas link van het filmpje kwijt. Maar is iemand ooit een keer een ufo tegen gekomen. En is iemand ooit leatherface tegengekomen? Die zit in een regenachtige nacht in die rolstoel die op de pier staat. Weet niet welk dorpje. IS dit waar of onzin? Reageren
KJF Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bodybacks en ghost cars heb ik gezien. het schijnt dat ufo's niet waar is, maar mensen hebben het wel over rolstoel in panopticon ofsoiets en dat ze ontwijken. daar hadden ze het tenminste over in topic: engste plek in sa. Reageren
Bling Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Dit is onzin. De zogenoemde body bags en ghost cars zitten wel in het spel, maar Leaterface en UFO's zitten niet in het spel. Met behulp van modificaties proberen sommige mensen je hiermee op andere gedachten te brengen, maar ze zitten dus oorspronkelijk niet in het spel. Handige links: Lijkzakken (body bags) Ghost Glendale Overige GTA: San Andreas easter eggs Reageren
Las Vegas Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Staat niks over rolstoelen op. Reageren
Bling Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Staat niks over rolstoelen op.Via mijn derde gegeven link, had je op deze pagina uit kunnen komen. Hier kun je wat informatie vinden over de betreffende rolstoel, wat dus geen verband met Leatherface heeft. In GTA: San Andreas heeft Leatherface overigens nergens een verband mee, aangezien hij gewoonweg niet bestaat. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Staat niks over rolstoelen op.Via mijn derde gegeven link, had je op deze pagina uit kunnen komen. Hier kun je wat informatie vinden over de betreffende rolstoel, wat dus geen verband met Leatherface heeft. In GTA: San Andreas heeft Leatherface overigens nergens een verband mee, aangezien hij gewoonweg niet bestaat. Ja nou dan das niet dezelfde site die je nu geeft Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Staat niks over rolstoelen op.Via mijn derde gegeven link, had je op deze pagina uit kunnen komen. Hier kun je wat informatie vinden over de betreffende rolstoel, wat dus geen verband met Leatherface heeft. In GTA: San Andreas heeft Leatherface overigens nergens een verband mee, aangezien hij gewoonweg niet bestaat. Ja nou dan das niet dezelfde site die je nu geeft Hij bedoeld dat je via die 3de link op de de pagina van die andere kan komen door bij easter eggs op Palomino Creek te kliken. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 is dit niet het zelfde als dit topic. - - KLIKDEKLIK hij trouwens wel gesloten nu maar je kan wel bijna alle (zogenaamde) enge plekken na lezen. gr. fiegel5 Reageren
GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige regenachtige en stormachtige nachten onderzocht. Maar niks gezien. (behalve een Vortex een Ghost Glendale) Bewerkt: 17 maart 2008 door GTASanBanana's Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige rengenachtige en stormachtige nachten onderzocht. Maar niks gezien. (behalve een Vortex een Ghost Glendale)Je bumpt nu een topic van meer dan een half jaar. En dat je niks hebt kunnen vinden lijkt me ook logsich. Het is niet meer dan een mythe. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 ik heb meerdere malen het Panopticon onderzocht op mistige rengenachtige en stormachtige nachten onderzocht. Maar niks gezien. (behalve een Vortex een Ghost Glendale) Inderdaad, Leatherface en al die andere verzonnen personages bestaan simpelweg niet. Zoals Bling al in Augustus aangaf; het zijn grotendeels modificaties die je op youtube ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.