SWYV Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 welke lied is het op bijna helemaal aan het einde in de zender Flash FM (57ste minuut ofzo) jah heb de titel naam gestolen van ander gast ^^ maar omdat de ander gast alleen om andere radiostation gaat kan ik dus dara niet vragen vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) One thing leads to another - Steven Strait greetz Bewerkt: 30 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 hmm klinkt onbekend, enne waar kan ik die lied vinden? of kunnen ene van jullie een download van maken? ik heb Flash FM wel maar ik heb liever losse muziek bestand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik denk dat het handigste is om het te downloaden via een peer-to-peer download programma , aangezien daar ook warez mee verspreid word mag ik helaas geen links geven. Ik heb het losse nummer niet bij de hand , misschien een ander lid wel. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 bestaat er geen tool zoals er voor GTA SA PS2 muziek extractor waarbij jij aantal lieden kun opslaan op je PC dusja bestaat er geen voor VC? of zo'n gelijknamige programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Zoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Maar dan heb je kans dat die host van Flash er door heen zit te babbellen en dat is ook niet zo geweldig of niet dan. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 bwa maakt niks uit en wat is die lied op rond 13ste minuut dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.