Cabo-Nikos Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb al gezocht maar niet gevonden hoe laat ze thuis zijn. Zou het kunnen dat ze thuis zijn net als hoe laat je ze kan vinden? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Deze pagina is precies wat je zoekt. Let wel op dat je maar 1 keer met je vriendin kan daten iedere dag. Je kan naar www.wikigta.nl gaan en daar vind je heel overzichtlijk alle informatie over de hele GTA serie @hieronder: Hoe laat ze thuis zijn, ze zijn meestal wel op de plaatsen waar je ze kan vinden maar soms niet, ik weet niet precies hoe dat zit. Als ze er niet zijn (meestal dus wel) moet je het later nog een keer proberen, ik heb alleen gehad dat Michelle soms niet in de driving school is. Bewerkt: 30 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Cabo-Nikos Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bedankt , Staat onder hoe laat dan hoe laat ze thuis zijn of hoe laat je ze kan vinden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bedankt ,Staat onder hoe laat dan hoe laat ze thuis zijn of hoe laat je ze kan vinden. er staat hoelaat ze altyd thuis zijn. volgens mij kan je ze altyd op de plaats vinden waar je eerste date met ze is Reageren
Cabo-Nikos Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 oke nu weet ik het bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Er zijn 2 vriendinnen die je ontmoet in missies: Denise Robinson en Millie Perkins. De andere 4 hebben een ontmoetingsplek, dit is de eerste en enige keer dat je ze daar zal aantreffen. De ontmoetingsplek is niet tijdsgebonden, maar het kan zijn dat ze daar niet altijd zijn. Dan zal je op een ander moment even terug moeten gaan. Vanaf het moment dat je een vriendin bij haar ontmoetingsplek hebt ontmoet zal ze daar niet meer verschijnen (*er is hier een uitzondering op), vanaf dat moment kan je haar alleen nog bij haar huis vinden. De tijden die op WikiGTA zijn aangeven (zie link van JTV) zijn de tijden dat ze thuis zijn (dus niet de ontmoetingsplek). Je kan een vriendin 1x per etmaal daten, een etmaal is van 0.00uur tot 0.00 uur. *De uitzondering is als je een vriendin vermoord en alle oesters hebt verzameld, dan zal ze weer verschijnen op de ontmoetingsplek. Dit werkt echter niet voor Denise en Millie omdat ze geen ontmoetingsplek hebben (missie-afhankelijk). Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.