Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Dat bestaat ja.. Kijk maar eens op Codejunkies Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 oow oke bedankt bvoor et beantwoorden van me vraag ik keb ook is gehoord dat je mat armax ook de adroma(daT idioot grote vliegtuig wat aleen in een missie zit) kan krijgen.. is dta waar? Reageren
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Dat gaat dit hele topic over Lees eens door.. Dan vind je het wel Als ik een Andromada spawn loopt mn spel vast Bewerkt: 10 juli 2005 door Max-X Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 de adroma(daT idioot grote vliegtuig wat aleen in een missie zit) Eigenlijk is de AT-400 wel groter. Reageren
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 En vliegt beter de Andromada vliegt voor geen ene ... Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Je kan niet in een at-400 . Andromada vindt ik zalig vliegen. Reageren
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Zalig echt niet... Je kan er niet eens mee stunten.. Maar waar zijn mee van Die ARMAX codes te vinden..? Op codejunkies staan alleen de standaard PS: AT 400 is groot vliegtuig in Hangar op LV airport daar kan je in.. Dat is toch de AT 400??? Reageren
peter99 Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik wil wel die andromada wat heb je er voor nodig ? en hoe duur kost het ? en waar kan je het kopen ? grtzzzzzzz :peter99 Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) ik wil wel die andromadawat heb je er voor nodig ? en hoe duur kost het ? en waar kan je het kopen ? grtzzzzzzz :peter99 Zou je in het vervolg even de Zoekfunctie willen gebruiken? Om de Andromada te spawnen op de PS2 heb je Armax nodig (een cheatdisc) Deze kan je vinden op verschillende internetsites (o.a. bol.com) en gamewinkels, het kost meestal zoiets als rond de €30/35 volgens mij. Op de PC moet je hem spawnen met een mod. Volgens mij kan je hem spawnen met de noobmode die in de Gtagames Download Database staat. Anders moet je maar even op Google rondkijken . Op de Xbox is er volgens mij geen manier.. Bewerkt: 1 september 2005 door Big Smoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.