bep999 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hoi wie kan mij helpen? Welke ActiveX heb ik nodig om spelletjes te kunnen spelen op mijn computer? Of heb ik dat niet nodig? Ik heb Vista HOI WIE KAN MIJ HELPEN ??? WELKE ACTIVEX HEB IK NODIG OM SPELLETJES TE KUNNEN SPELEN OP MIJN COMPUTER????? OF HEB IK DAT NIET NODIG????? IK HEB VISTA >>> Door SummerBase: Het is natuurlijk niet nodig om met koeie letters te schrijven als je iets wilt vragen, gebruik dus in het vervolg geen capslock als je een bericht schrijft, want zonder grote letters staat het veel netter. <<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Voor het spelen van games als GTA San Andreas heb je geen ActiveX besturings bestand nodig , dat is alleen nodig voor dingen op het internet. Iets wát je nodig heb is DirectX , maar ik denk dat dat natuurlijk standaart bij Vista zit. Waarom eigenlijk de vraag? Greetz Reageren
bep999 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Voor het spelen van games als GTA San Andreas heb je geen ActiveX besturings bestand nodig , dat is alleen nodig voor dingen op het internet. Iets wát je nodig heb is DirectX , maar ik denk dat dat natuurlijk standaart bij Vista zit.Waarom eigenlijk de vraag? Greetz een vriend vroeg dat aan mij een spelletjes freak die speelt veel spelletjes via internet heb je het dan ook niet nodig???? Bewerkt: 31 augustus 2007 door bep999 Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Als je een spelletje via internet speelt, dus in een browser (voorbeeld: Spelletjes.nl), dan kan het inderdaad zijn dat je een ActiveX-besturingselement nodig hebt. Mocht je dat nodig hebben, dan zal de browser vragen of je dit wilt installeren. Om games, zoals GTA: San Andreas, online te spelen, heb je geen ActiveX-besturingselement nodig. Reageren
G13nn Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 moet ik er wel even bij vermelden dat het installeren van een activeX vaak troep met zich mee kan brengen. Reageren
bep999 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 moet ik er wel even bij vermelden dat het installeren van een activeX vaak troep met zich mee kan brengen. dank jullie voor de uitleg super maar welke kan dan het beste nemen??? Reageren
sevaboy Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 moet ik er wel even bij vermelden dat het installeren van een activeX vaak troep met zich mee kan brengen. dank jullie voor de uitleg super maar welke kan dan het beste nemen??? Moest ik jou zijn,zou ik Java of Schockwave,die hebben meestal geen virussen. Schockwave is goed om Habbo,3D games en dergelijke Java is goed om chatgames(multiplier,Runescape). Reageren
bep999 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 dank jullie wel allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.